Aviseringar
Rensa alla

Söker efter bra dator


Ämnesstartare

MarcusKing:
Den laptopen som jag skulle rekommendera är en MacBook Pro med de bästa komponenterna men den kostar 44k...

Jag har 2 MacBooks hemma och de fungerar inte, de är otroligt sega och man kan inte ens surfa på dem utan något problem kommer upp. Har haft de i cirka 3 år. Så en MacBook? Nej tack! Trött


   
SvaraCitera

Dell Latitude E7440, jag kör en sån. Kvalitén är fantastisk, bra prestanda och fin formfaktor för att ha med sig. Om du undrar nåt om den så är det bara att fråga.

Den jag skaffade gick på typ 17000, men det finns billigare med lägre specar.


   
SvaraCitera
Kudhos

Macbook pro! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Macbook pro! 

Näe


   
SvaraCitera
Kudhos

Happ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Happ

De är inte bra ens XD


   
SvaraCitera
Kudhos

Vickiie:

De är inte bra ens XD

Beror på arbetssyfte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips på nå mer? 🙂


   
SvaraCitera

Kalle97:
Skaffa en Lenovo men undvik hp

Undvik båda skulle jag säga. Har haft min surfplatta på service sedan den 22 december. Ringde dom förra veckan eller i måndags, och dom har inga uppgifter på vart min platta är, alltså så har dom tappat bort den Galen


   
SvaraCitera

rogernw:

Undvik båda skulle jag säga. Har haft min surfplatta på service sedan den 22 december. Ringde dom förra veckan eller i måndags, och dom har inga uppgifter på vart min platta är, alltså så har dom tappat bort den Galen

Haha, i det fallet tror jag no mera att det är firman som är skit. Har själv en Lenovo dator som funkar fint och farsan har en av samma märke som funkat i stort sett problemfritt i 3 år tror jag. HP e sen lite annat; jag tvingades byta hårddisk 2 ggr/6 månader på min förra 🙂


   
SvaraCitera

Vore jag du så skulle jag köpa denna. Har en liknande som skoldator från Packard Bell (samma företag egentligen har jag för mig) och den är riktigt bra. Redigerar bilder med picasa, gimp, har även spelat en del spel på den och det fungerar utmärkt Glad. Ungefär samma specs också. 


   
SvaraCitera

Kalle97:

Haha, i det fallet tror jag no mera att det är firman som är skit. Har själv en Lenovo dator som funkar fint och farsan har en av samma märke som funkat i stort sett problemfritt i 3 år tror jag. HP e sen lite annat; jag tvingades byta hårddisk 2 ggr/6 månader på min förra 🙂

Dålig service har dom också. Bryr sig knappt i kunderna deras (iaf mig).
Har du en som fungerar så måste du nog vara nöjd, kanon grejer annars, men jag som är petig tycker kundservicen också är otroligt viktig 🙂
Oj, ja jag hade en HP laptop förut och herregud vilka ener det är dom jobbar/tillverkar dem/hos dom, ibland funderade man om dom var seriösa xD.


   
SvaraCitera

För övrigt så ser datorn jag tipsade om exakt lika dan ut som min, bara att det står Acer på den och inte Packard Bell Galen


   
SvaraCitera

Eller om d har hög budjet och kommer att spela mycket kan jag rekommendera något sånhärnt:  http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/stationar-dator/LE57327393/lenovo-erazer-x510-stationar-dator-gaming Har du förresten tänkt på att låta någon proffesionell bygga ihop en dator åt dej, de behöver inte vara så dyra och de håller länge + att du kan byta ut dåliga delar när du vill


   
SvaraCitera