Aviseringar
Rensa alla

Söker en bra anime/manga!


Älskar, ääälskar Hetalia...~<3

Image

Parodier om de olika ländernas stereotyper att garva åt...


   
SvaraCitera

Cafekko:

Jigoku Shoujo/Hell Girl

Gentlernen:

Higurashi no Naku Koro ni

Fuck.. Jag som tänkte vara först med dem. o_o'''

Hm. Glöm inte Umineko no Naku Koro ni, Elfen Lied och Durarara!! också. 🙂


   
SvaraCitera

jag vill bara säga några ''få ord''
berserk suger. inte illa menat men du får smaka på din egen medicin jag har bokstavligen läst all manga på bibblan. både engelskt och svenskt. naruto har klass det är den populäraste mangan i japan. Jag vill bara säga att bara för att du inte gillar naruto och gillar berserk och försöker bortförklara varför han inte gillar det så ska du inte hålla på så. Berserk är en av dom största retro animeerna jag sett. Vad skulle du tycka om någon kasta alla dina saker i väggen och sa att det suger piss. du sa inte suger piss men det låter så på din attityd. jaja du måste inte gillar naruto, berserk älskare. men Alla andra gillar den.
jag gillar detective conan och fruits basket och kiss x siss [blush] och naruto och kick off!! och power!!
och love hina och full metal alchemist och massa andra animeer/mangor. jag vill bara säga att tracka ner på en manga och försöka förklara varför han inte gillar det är fegt. men vi lämnar det. fullmetal alchemist är bra xD


   
SvaraCitera

lotta898:

jag vill bara säga några ''få ord''

Gillar sådana här trådar. [rolleyes]

Du borde kolla på datum för trådstart innan du gör ett inlägg. Det var över två år sedan denna tråden var aktiv och därmed slutat vara aktuell.


   
SvaraCitera