Aviseringar
Rensa alla

Söker en ny Xbox360 kompis


Ämnesstartare

Vsst finns Xbox-Live...

Men jag föredrar att, bunkra upp vardagsrummet med godis, chips, stearinljus, för att komma igång i rätt stämmning för o lira ett spel med en kompis/eller fler... För att för mig är dett MYCKET roligare att spela med någon IRL än någon man inte känner över nätet...

Jag brukade spela som fan med ett par kompisar, men numera så har det blivit färre o färre stunder, ena kompisen är snart en ung pappa, och den andra har blivit lat, och det är inte alltid vi tre lirar samtidigt.
Och när vi väll fixar ett spel för 4 pers så saknar vi en 4:e spelare.

Jag söker nu en kille/tjej somm har Konsolspel som intresse, helst Xbox360, men PS och Wii funkar också...

Du skall vara väldigt envis och tävlings inriktad när det gäller VS spel. dvs ett man möter varandra.
Men det viktigaste är att du ÄLSKAR co-op spel, och kan sammarbeta, t.ex i spel med splitscreens.

Spel jag Älskar: Skräck coop, en gammal favvis är obscure på PS2
Jag kan inte spela skräckspel sj, fast jag älskar skräck 😛
FPS spel, Fotbolls spel, och andra coopspel som jag finner utmanande. mitt senaste inköp är dock Gears of Wars 2 & Fifa09

Det hade varit kul o hitta dig som passar in på detta...
Så om du bor I Malmö området och ä'r sugen på en ny spelkompis
hör gärna av dig här, lr maila mig på accid_essh@hotmail.com
Skriv lite om dig sj, hur du är som person, samt vad du gillar för spel.
Låter du intressant, så finns det en mobil nr att hämta hos mig 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Joshua:

Det hade varit kul o hitta dig som passar in på detta...
Så om du bor I Malmö området och ä'r sugen på en ny spelkompis
hör gärna av dig här, l

Fan då jag hade vart intresserad om du bott i norrköping xD senaste inköpen är också gow2 och fifa09 xD men lycka till med sökandet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa va synd, gillar du Fotball Manager spelen förresten?
Är det Premier League som också gäller för dig?


   
SvaraCitera

Synd att vi bor så långt ifrån, annars hade jag vart på. Jag kanske inte spelar så ofta numera, men det är för att man inte har någon/något att spela [n]

Joshua:

Men jag föredrar att, bunkra upp vardagsrummet med godis, chips, stearinljus, för att komma igång i rätt stämmning för o lira ett spel med en kompis/eller fler... För att för mig är dett MYCKET roligare att spela med någon IRL än någon man inte känner över nätet...

Indeed. Mycket roligare att spela så än över internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, sen hade jag en tanke, Senaste Resident Evil Spelet, hur fett hade det inte varit om man hade kunnar köra Co på det...

Jag kom ihåg Obscure 1 & 2 till PS2, ja jag vet fattig grafik, men tänk er känslan, regnig kväll, skräck spel, du o en kompis, springer runt o löser mysterier samtidigt som man aldrig vet vad för sorts monsters/Zombies som ploppar fram, du kanske har en pistol och ett basebollträ, din kompis har en shotgun och en golfklubba som melee vapen, och man måste dela på några ynka ammunition 😛 så härligt.
Och man går runt o är helt nojjig över minsta ljud haha...

Eller, köra nått krigspel tsm, Gears of Wars 1&2 är ett kul exempel, eller Army of 2 om n spelat den... vilka co-op-spel känner ni tll som går på¨splitscreen då?, lr via o länka med två konsoler kanske?


   
SvaraCitera

Läs reglerna. Speciellt paragraf 5.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera