Aviseringar
Rensa alla

söker förhållande:)


Ämnesstartare

Hej alla på ungdomar.se !

Jag är en tjej som känner mig otroligt lost i tillvaron och jag vill gärna ha en famn o kunna luta på kunna känna närhet och kärlek , kunna ge den kärleken som finns i mitt hjärta till en person som verkligen kan ta emot den utan att utnyttja den..

Är en seriös tjej med traomatiskstress men mår mkt bättre i dagens läge och vill jätte gärna träffa en kille som kan ta min hand utan att behöva hjälp med hela sitt liv, utan bara kunna må bra och ha det bra i sällskap tsm med mig [love]

Jag gillar rnb och punkrock , älskar att måla och fota 🙂 älskar att kunna ha vilda kvällar men också bara kunna ligga o snacka om allt från himmel och jord ![zzz]

Min favorit låt är Eminem-listen to your heart.
Favvo food är kebab eller pasta sallad 😛

söker ialf en kille mellan 16-23 som har ett seriöst liv och inget som sviktar med basiska saker som ekonomi och utbildning:)

hoppas någon skriver !!! kramar från sarah i stockholm


   
Citera
Åtta

sarah4848:

basiska saker som ekonomi och utbildning

Man bör inte kasta sten i glashus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vah ?


   
SvaraCitera

Åtta:

Man bör inte kasta sten i glashus.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

sarah4848:

vah ?

Tror han syftade på att du särskrev [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo ja fatta de men vrf kan ingen någon sin vara seriös ?
alla bara driver -..-


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Tror han syftade på att du särskrev [smile]

Främst att hon använde ordet "basisk" fel.


   
SvaraCitera

Vanligaste frågan på ungdomar.se efter storlek på snoppen 😛 För övrigt låter som du som en intressan person, men du är nog på fel plats och letar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte best på o stava key.. happ tack för att man blir överkörd igen då .. man kan väl få hoppas ialf .:/


   
SvaraCitera

Snabbpresentation: Jag är en artonårig kille som studerar sista året på en gymnasieskola i Stockholm med hotell som inriktning. Utanför skolbänken sysselsätter jag mig oftast med att: umgås med vänner, titta på film, spela gitarr, fiska, teckna och spela ishockey.

Som person är jag ganska blyg och gör inget större väsen av mig. Folk får mer en gärna ta kontakt med mig, jag är inte allt för ofta den som tar kontakt med andra. Men om jag lär känna folk så har jag inget problem med att prata Jag är en social och utåtriktad person som söker vänskap i första hand och allt där emellan.

Hör jätte gärna av dig om du känner för att lära känna mig eller bara utveckla en konversation. [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

köttfärssås:

Tror han syftade på att du särskrev

Nachac:

Främst att hon använde ordet "basisk" fel.

Men bli inte sur nu. Alla kan vi göra PHel ibland.


   
SvaraCitera

Åtta:

Men bli inte sur nu. Alla kan vi göra PHel ibland.

[love]


   
SvaraCitera