Aviseringar
Rensa alla

Söker internetkompisar


Ämnesstartare

Jag är en 13 årig tjej som lever här i Sverige. En sak ni måste veta om mig är att jag älskar Marcus och Martinus. Så om du inte gillar dem så bli inte vän med mig, har redan tillräckligt med vänner som hatar dem.
Alltså alla mina vänner. 🙁 så jag hoppas att någon skulle vilja bli min internetkompis❤️


   
Citera

Om du "älskar" Marcus och Martinus så har du ju redan två killar... räcker inte det?  Mycket glad

Såg killarna i något svenskt TV-program för några veckor sedan.  Cool


   
SvaraCitera

Emmasofia03: som lever

Det är en bra början när man letar kompisar.Tumme upp

Emmasofia03: En sak ni måste veta om mig är att jag älskar Marcus och Martinus.

Jag känner en marcus, men det är nog inte honom du menar.

Emmasofia03: så jag hoppas att någon skulle vilja bli min internetkompis

Vi kanske kan skicka brevduvor? Mitt internet är för långsamt.


   
SvaraCitera

Deras låt Girls var inte så illa Glad


   
SvaraCitera
Alozi

Deras senaste låt med Samantha J, fick mig och hajpa! Glad


   
SvaraCitera

Vilka? Mycket glad


   
SvaraCitera

CitronSaft:
Deras låt Girls var inte så illa Glad

Skeptisk


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Skeptisk

Varrårå? 


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Varrårå? 

Glömde bort... Rodnar


   
SvaraCitera

Jag är ingen fan av martin & martius men har inget alls emot dom eller deras fans! GladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla som har skrivit så snälla kommentarer, efter att jag har sett era kommentarer så har jag nu i alla fall 2 st som är min internet kompisar som också M&M! Så tack alla!❤️


   
SvaraCitera

Marcus och Martinus är duktiga men jag stör mig på deras unga röster som börjar få lite tonårsröstaktiga och det stör jag mig på men det löser sig med tiden.
Jag är i vilket fall som helst ändå för gammal för dig, 19 snart 20åring kille.


   
SvaraCitera

Emmasofia03:
Tack alla som har skrivit så snälla kommentarer, efter att jag har sett era kommentarer så har jag nu i alla fall 2 st som är min internet kompisar som också M&M! Så tack alla!❤️

Nice! Hur går det för dig nu? Fått några fler kompisar än de 2? Hjärta


   
SvaraCitera

Emmasofia03:
Jag är en 13 årig tjej som lever här i Sverige. En sak ni måste veta om mig är att jag älskar Marcus och Martinus. Så om du inte gillar dem så bli inte vän med mig, har redan tillräckligt med vänner som hatar dem.
Alltså alla mina vänner. 🙁 så jag hoppas att någon skulle vilja bli min internetkompis❤️

Hej jag skulle jätte gärna vilja vara din kompis jag E en tjej på 12 år och jag har kollat på sociala medier när det är internet vänner som inte har sett på jätte länge och kramas och ramlar tam och vill att det ska vara vi. Jag gillar fotboll och vara med kompisar och Netflix om du har mig som kompis så kanske du kommer bli lite irriterad för jag E ganska jobbig eller lite irriterande och du kommer nästa an le hela tiden vi är med varandra för på nåt sött får jag alla att le. Vill verkligen att vi ska vara internet kompisar❤


   
SvaraCitera

Rebecca_04:

Hej jag skulle jätte gärna vilja vara din kompis jag E en tjej på 12 år och jag har kollat på sociala medier när det är internet vänner som inte har sett på jätte länge och kramas och ramlar tam och vill att det ska vara vi. Jag gillar fotboll och vara med kompisar och Netflix om du har mig som kompis så kanske du kommer bli lite irriterad för jag E ganska jobbig eller lite irriterande och du kommer nästa an le hela tiden vi är med varandra för på nåt sött får jag alla att le. Vill verkligen att vi ska vara internet kompisar❤


   
SvaraCitera