Aviseringar
Rensa alla

SÖKER NYA VÄNNER I STOCKHOLM


Novaz
Ämnesstartare

Jag är en tjej på 19 år, tycker det mesta är roligt. Jag flyttade in till min kille för ett år sedan och känner absolut ingen i den här staden. Därför skulle det vara kul med lite vänner. Jag lyssnar mycket på reggae & hiphop, Har en rottweiler, tik på 4 år om det kanske intresserar.. Jag är en ganska rolig person, tror jag! Hör väldigt gärna av dig, skulle vara så kul att ha någon att umgås medMycket gladHjärta


   
Citera

Kille 19 år, gillar också reggae och hiphop, och viss "rap", eller egentligen så gillar jag massa med musikgenrer...
Tyvärr så bor jag inte längre i Stockholm Gråter

Vet att det är svårt när man flyttar till något nytt då man knappt känner någon Ledsen Men det brukar vara ok sålänge man går i skolan, där hittar de flesta nya vänner men jag antar att du inte går gymnasiet eller högskolan osv...?


   
SvaraCitera

Gå på um-träffar vettjaTumme upp


   
SvaraCitera
Novaz
Ämnesstartare

Xuzkie:
Kille 19 år, gillar också reggae och hiphop, och viss "rap", eller egentligen så gillar jag massa med musikgenrer...
Tyvärr så bor jag inte längre i Stockholm Gråter

Vet att det är svårt när man flyttar till något nytt då man knappt känner någon Ledsen Men det brukar vara ok sålänge man går i skolan, där hittar de flesta nya vänner men jag antar att du inte går gymnasiet eller högskolan osv...?

ja det är verkligen jobbigt, känns sjukt ensamt ibland.Ledsen Hoppade av skolan efter 9an så är väl vad man ska kalla arbetslös men funderar på att plugga komvux nästa år.


   
SvaraCitera
penja

Tja, pm:a mig och säg hej! Så ser vi om det slutar med ett möte. Är 19 år och tjej! 


   
SvaraCitera

aristoteles: Gå på um-träffar


   
SvaraCitera
reben

penja:
Tja, pm:a mig och säg hej! Så ser vi om det slutar med ett möte. Är 19 år och tjej! 

ser ut som en fattig presentation på datingsite 😀


   
SvaraCitera
penja

reben:

ser ut som en fattig presentation på datingsite 😀

jag vet! Garvade åt det lite och sen postade jag :)) 


   
SvaraCitera
Kudhos

Gå på en träff när det är en i Stockholm.


   
SvaraCitera

penja:

jag vet! Garvade åt det lite och sen postade jag :)) 

hahaha


   
SvaraCitera
Novaz
Ämnesstartare

Kudhos:
Gå på en träff när det är en i Stockholm.

Vad för träff? 


   
SvaraCitera
Kudhos

Novaz:

Vad för träff? 

Um träff. Många kommer då! 


   
SvaraCitera

fan va taskigt 


   
SvaraCitera