Aviseringar
Rensa alla

Söker portkoder till Adresser med Hissar i Gävle.


Ämnesstartare

Hej!
Nu är det så att jag brukar ibland åka till Gävle för att filma hissar. Men skulle vilja in i Bostadshus och filma. Då det är fint med bostadshissar. Har hittat många olåsta hus. Men även hus med portkod som har gallerhiss som jag hemskt gärna skulle vilja fota och filma.

Så om ni kan nån portkod till nå hus med äldre elr nyare hissar i, Så var snäll och skicka den i ett PM. Så att den inte kommer till fel person. Och jag lovar att inte säga koden till nån annan. Jag ska endast ha den för att filma/fota hissarna i Fastigheter titta på mina filmer ( www.youtube.com/hissen12 ) så ser ni vad jag gör. Jag hatar när nån förstör.

Men svara via PM. Så att inte dom som är ute för att sabba nåt får tag på dom, Och jag lovar att bara ha den för mig själv:)

Mvh HaroldLowe12


   
Citera

1337 på Bryggaregatan 3


   
SvaraCitera

Jag arbetade som tidningsbud och fick tag i alla portkoder i centrum i min stad.


   
SvaraCitera

tror bara du vill snatta saker[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

tror bara du vill snatta saker[shake]

Nejnejnej, Absolut inte. Skulle inte falla mig in att förstöra nåt!!! Vill bara filma.

KamikazeTomten tack så mycket KamikazeTomten:)

Portkoder i Centrum är mkt intressanta. Som ni säkert vet. Ska bara filma, Så var inte oroliga för nåt annat.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Portkoder i Centrum är mkt intressanta. Som ni säkert vet. Ska bara filma, Så var inte oroliga för nåt annat.

sök jobb som tidningsbud.

itch:

alla portkoder i centrum

har du som i din ficka då.

eller luska ut vad det är för regionkod eller vad det heter, den fungerar på kanske 70% av dörrarna i stan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och till Gävle är jag intresserad. Inte nån annan stad. Möjligtvis Stockholm isåfall. Där det finn gallerhissar som är fint inredd i Gävle eller Stockholm. Helst gävle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

regionkod eller vad det heter, den fungerar på kanske 70% av dörrarna i stan. [smile]

Jag kan en regionskod här i Söderhamn.

internet:

sök jobb som tidningsbud[smile]

Bor inte i Gävle.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag kan en regionskod här i Söderhamn.

Det heter inte regionkod, men kommer inte på det riktiga ordet trots att jag sagt det typ dagligen i snart två år. haha.

Den byts med jämna mellanrum, i alla fall. Kul hobby, lite som trainspotting fast med hissar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Den byts med jämna mellanrum, i alla fall. Kul hobby, lite som trainspotting fast med hissar!

Jo Tåg fotar/filmat jag också när jag känner för det. Men det blir oftast hissar.
Koden som jag kan här i Söderhamn har funkat i över 6 år, Det är konstigt att dom inte byter. men jag känner vaktmästare osv som jag får koderna ifrån.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Gävle för att filma hissar.

vad fan är det här för weird fetisch-version av animism [tard]


   
SvaraCitera

För övrigt, kontakta någon som vart anställd hos SDR. Jag jobbade där för ett par år sedan, dock i Sandviken bervid gävle, har en lista med ALLA portkoder i sandviken tack vare det [smile] Sen jobbade jag för sandviken hus. Fick service koden, den fungerar på de flesta ställen fortfarande efter 2år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

För övrigt, kontakta någon som vart anställd hos SDR. Jag jobbade där för ett par år sedan, dock i Sandviken bervid gävle, har en lista med ALLA portkoder i sandviken tack vare det [smile] Sen jobbade jag för sandviken hus. Fick service koden, den fungerar på de flesta ställen fortfarande efter 2år

Min brorsa är anställd på SDR. Jag brukar ta på mig extradistrikt nere på stan (Söderhamn) och då far man itag på portkoder. Det är bra.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Min brorsa är anställd på SDR

Stackarn, fetigt dåligt lön [sad]

haroldlowe12:

Jag brukar ta på mig extradistrikt nere på stan (Söderhamn) och då far man itag på portkoder. Det är bra.

varför filmar du hissar? Tänder du på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

varför filmar du hissar? Tänder du på det?

Nej jag tänder inte på hissar. Jag är intresserad av det, Som många andra världen över. Det finns över 100 hissintresserade användare på YouTube. Och en av dom är finlandsvensk, Han ska jag träffa i Stockholm i April och filma med. Han bor i Åbo.


   
SvaraCitera