Aviseringar
Rensa alla

söker titel på en film jag såg för fem år sen *SPOILERS*


Ämnesstartare

vet inte om det är en kortfilm eller vad det är, såg den typ mot slutet eller mitt i

hursomhelst det är en svensk film, handlar om nån kille på 14 år som köper en moped av en kille för att imponera på en tjej han e förtjust i, sen äre på nån fest så äre nån kille som börjar snacka med den där tjejen och det slutar med att han slår ihjäl honom, sen har han en brorsa också, som blir misshandlad av några killar, har inte sett filmen från början så vet inte riktigt vad det handlar om

iaf mot slutet så drar han hem till snubben han köpte mopeden av sen kommer hans morsa hem till honom när han som köpte moppen (huvudpersonen) är där

aja, nån som vet vilken film jag syftar på, den var ganska kass och så men låg och tänkte på den inatt och undrar om nån vet vad den heter[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

SAVE ME:

den var ganska kass och så men låg och tänkte på den inatt och undrar om nån vet vad den heter[crazy]

Sääääkert. Erkänn att du vill se den igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Sääääkert. Erkänn att du vill se den igen!

may-b[party]


   
SvaraCitera

Vid en förfrågan om hjälp med att försöka identifiera en viss film, en viss tv-serie eller ett visst tv-program, så var vänlig och använd istället följande i detta syfte specifika klistrade tråd överst i detta delforum:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=257627

Välkommen till denna tråd istället.

Trådens huvudinlägg kopierat till klistrad tråd. Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera