Aviseringar
Rensa alla

Sökfunktionen är fucked


Så. Jävla. Frustrerande.


   
SvaraCitera

FIXA, FÖR I HELVETE! JAG STÅR INTE UT LÄNGRE! [cry]


   
SvaraCitera
Åtta

Proteus:

FIXA, FÖR I HELVETE! JAG STÅR INTE UT LÄNGRE!

Kan uppdatera med att det finns en tråd i modforumet där vi skrivit ned en specifikation på hur sökfunktionen bör fungera. Nu vet jag inte om pojkarna på Youmeet är upptagna med annat, eller om det är UMs ekonomi som behöver komma igång igen för att ha råd med det hela, men något är på gång i alla fall.


   
SvaraCitera

Åtta:

Kan uppdatera med att det finns en tråd i modforumet där vi skrivit ned en specifikation på hur sökfunktionen bör fungera. Nu vet jag inte om pojkarna på Youmeet är upptagna med annat, eller om det är UMs ekonomi som behöver komma igång igen för att ha råd med det hela, men något är på gång i alla fall.

Okej. Med tanke på hur länge de har varit medvetna om det här problemet utan att bry sig så vågar jag inte hoppas på för mycket, men det lät rätt positivt. [y]


   
SvaraCitera

Är också irriterad. vill kunna sortera det här liksom.


   
SvaraCitera

...


   
SvaraCitera

Ja, vad hände?


   
SvaraCitera

sökfunktionen är inte så knullad! den funkar bra för mig. [smile]


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Proteus:

lol

Räkna inte med att sökfunktionen någonsin kommer bli lika sofistikerad som googles.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Räkna inte med att sökfunktionen någonsin kommer bli lika sofistikerad som googles.

nja, men känns inte för mycket begärt att kunna sortera på senast ändrad osv. vad man än söker på så är 80% av resultaten flera år gamla och låsta pga inaktivitet.


   
SvaraCitera

dessutom, om jag söker på gugge så tror jag att det brukar vara en tråd från 2006 som heter typ "gugge ska dö" söm första alternativ, där alla har röstat ja[cry][blush]


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Räkna inte med att sökfunktionen någonsin kommer bli lika sofistikerad som googles.

Jag vill bara att den ska bli lika "bra" som den var för ett par år sedan. Nu är den helt värdelös.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

dessutom, om jag söker på gugge så tror jag att det brukar vara en tråd från 2006 som heter typ "gugge ska dö" söm första alternativ, där alla har röstat ja

Det suger samt att man ej kan söka med åäö.


   
SvaraCitera