Aviseringar
Rensa alla

Sökte på detox..


Ämnesstartare

Tänkte att jag skulle rensa min kropp med någon superdryck i någon vecka. Och då såg jag den här, HUR rolig är inte den valda bilden på produkten och namnet 😀 haha! 

file-1373533136.jpg

http://www.halsorutan.se/halsa-2/vikt-detox/biodrain.html

Men skämt å sido, någon här som har kört en detox? Tips?


   
Citera

Alltså det där är bara flummigt skitsnack (heheh skit) för att laxeringsmedel ska sälja bättre. Drick mycket, ät nyttigt och fiberrik mat samt rör på dig så bajsar du ut en massa "gifter" ska du se. Utan att bli uttorkad på köpet.


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:
Alltså det där är bara flummigt skitsnack (heheh skit) för att laxeringsmedel ska sälja bättre. Drick mycket, ät nyttigt och fiberrik mat samt rör på dig så bajsar du ut en massa "gifter" ska du se. Utan att bli uttorkad på köpet.

Vatten + fiberrik mat = detox, typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Alltså det där är bara flummigt skitsnack (heheh skit) för att laxeringsmedel ska sälja bättre. Drick mycket, ät nyttigt och fiberrik mat samt rör på dig så bajsar du ut en massa "gifter" ska du se. Utan att bli uttorkad på köpet.

Jag tror att du behöver en ordentlig rensning du med 😉 Jag har ju hört att många såna detoxkurer ska funka. Jag äter ju nyttigt redan =)


   
SvaraCitera

Daniellas: Jag har ju hört att många såna detoxkurer ska funka.

Du har säkert hört att massa antiåldringskrämer ska fungera också, eller hur?


   
SvaraCitera
Kudhos

Daniellas:

Jag tror att du behöver en ordentlig rensning du med 😉 Jag har ju hört att många såna detoxkurer ska funka. Jag äter ju nyttigt redan =)

Om du äter nyttigt, varför skulle du behöva en detox? Kroppen sköter det mesta om du lever nyttigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BudoFlywhore:

Du har säkert hört att massa antiåldringskrämer ska fungera också, eller hur?

Och jag har ett levande bevis på det, min mamma. "antiåldring" kanske man inte ska kalla det, men det finns bra och naturliga produkter som är bra för hyn och minskar rynkorna helt klart. Du borde testa!


   
SvaraCitera

"jag är ett levande bevis på att antirynkkrämer fungerar"

mvh ca f16


   
SvaraCitera

Daniellas: Jag äter ju nyttigt redan =)

Anmäl

Citera

då behöver du ju ingen detox. den enda detox jag känner att jag skulle behöva är en magpumpning efter att ha fått i mig gift pga känner ej att jag behöver banta.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

isola:
"jag är ett levande bevis på att antirynkkrämer fungerar"

mvh ca f16

<3


   
SvaraCitera

Äh skittråd ta till dig av dom svaren du får istället


   
SvaraCitera

Daniellas: Tips?

bikarbonat (utan alminium i) och msm (vet inte vad det heter utan förkortning)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Äh skittråd ta till dig av dom svaren du får istället

Tar till mig, tack för att du kommenterade. Gjorde verkligen så att jag öppnade mina vyer och kan ta till mig av vad exakt DU tycker mycket mer än någonsin innan. Du är en förebild för alla som diskuterar i forum världen över med din otroliga analys och kommentar. 

isola:
"jag är ett levande bevis på att antirynkkrämer fungerar"

mvh ca f16

Hade missat detta, pratar du om dig själv? Varför börjar du med såna krämer i så tidig ålder?


   
SvaraCitera

''– Ingen forskning styrker att vi driver ut gifter i kroppen när vi bara dricker juicer. Levern och njurarna har som funktion att göra detta och gör det bra. Ordet detox är missvisande.'' 

www.svt.se/nyheter/sverige/detox-en-bluff-debatt-i-gomorron


   
SvaraCitera