Aviseringar
Rensa alla

Sömn är nice


Ämnesstartare

Ett självmord där man inte behöver reflektera så mycket över hurvida det är värt det eller om man har annat man vill åstadkomma här i världen, man vaknar ju ändå förr eller senare.

Leve sömn! En god natts sömn lindrar det mesta eller får en att glömma iaf.

Har skött min sömn stört mycket bättre efter sommaren än någonsin tidigare, innan la jag mig typ 4-7 varje dag och sov 3-6 timmat nu sover jag typ 8-10

Baserat på "informationen" i övre delen av trådstarten, betyder mina nya sömnvanor att jag mår bättre eller sämre? spekulera.


   
Citera

bättre. du har inga sömnproblem längre. he he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej

det har varit likadant för mig

tror att man kan må bättre på vissa plan, och sämre på andra

minns inte varför jag började sova igen

eller just det, jo[sad]


   
SvaraCitera
kook
 kook

duktigt. bättre tror jag. brukar ta hand om min sömn bra när jag mår bra och tvärtom när det är tvärtom osv. vad tror du?

har inte kunnat sova ordentligt i flera månader nu, vaknar ca 100 gånger om och sover aldrig någonsin längre än till 9. trots att jag är trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på tal om sömn, gonatt
men aaaa sömn är nice
utav de senaste 8 nätterna har jag bara sovit 3 bläääh
om jag inte får till att sova i natt kommer jag göra något mycket hemskt med något oskyldigt D:'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men känns det bättre?

svara

skynda


   
SvaraCitera
höna

[love]sova[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

bättre. du har inga sömnproblem längre. he he

Har aldrig haft någon form av sömnproblem. [no-no]

amsi:

tror att man kan må bättre på vissa plan, och sämre på andra

aa eller nja vet faktiskt inte men känns som nej, men är ju liksom summan av dessa olika plan.

kook:

duktigt. bättre tror jag. brukar ta hand om min sömn bra när jag mår bra och tvärtom när det är tvärtom osv. vad tror du?

vet inte, å ena sidan mer verklighetsflykt men å andra sidan är det bra att sova bra.

men ja jag är nästan helt säker på inte dåligt, fast tror inte mina sömnvanor har så mycket att göra med hur jag mår.

oatsreuvaue:

utav de senaste 8 nätterna har jag bara sovit 3 bläääh

[shake][shake] Kom över till fabbo Isotop så ska du få lite rophynoljuice så du sover sött.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag har fått in lite jävla goa sömnrutiner jag också, vill försöka gå upp ännu lite tidigare iofs, då jag gillar tidiga morgnar som fan, dricka starkt kaffe i fred och förbereda sig för dagens sysslor. Kanske lyssna på P1 som en god medborgare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

sova

haha märkte att du gilla d låg för fan till typ 4 :S


   
SvaraCitera
kook
 kook

Isotop:

vet inte, å ena sidan mer verklighetsflykt men å andra sidan är det bra att sova bra.

ah, sant. försöker du med flit sova så mycket just för att fly verkligheten eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

ah, sant. försöker du med flit sova så mycket just för att fly verkligheten eller?

nä inte direkt, har väl bara kommit fram till att ju mer jag sover ju mindre dumheter kan jag ägna mig åt + bra för träning.

Fast ibland är det jävligt skönt att bara skita i allt och lägga sig och sova typ 20:00

verklighetsflykt har jag annat till.


   
SvaraCitera

Isotop:

Har aldrig haft någon form av sömnproblem.

men du har fått in rutin o d verkar funka, d e tecken på välmående. tror ja. men vissa sover ju mer, istället för mindre, när de mår dåligt. så sömn alone är väl ingen indikation för något.


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

haha märkte att du gilla d låg för fan till typ 4 :S

hahah men vi va ju hemma typ åtta? ni sov också ju![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

men du har fått in rutin o d verkar funka, d e tecken på välmående. tror ja. men vissa sover ju mer, istället för mindre, när de mår dåligt. så är väl ingen indikation för något för sig självt.

aa men har tappat mycket rutin på allt nu och dekat ner mig totalt senaste månaden, september var grymt dock.

har dock slitit mig från misären nu (igår) och ska börja styra upp skiten igen.. [cool]

höna:

hahah men vi va ju hemma typ åtta? ni sov också ju!

hahah ville gå upp typ 1 men alla ba sov.. vad skulle jag göra glida ut i huset och presentera mig för far din.. [bigsmile]


   
SvaraCitera