Aviseringar
Rensa alla

Sömn? Vad är det?


M04
 M04
Ämnesstartare

Asså, nån annan som aldrig kan somna till normal tid? Är ganska långtråkigt att inte kunna somna när alla sover heheRullar ögonennån som vet roliga eller ba nåt random samtalsämne? nåt man kan göra på natten?  Alla tipps mottagesTrött vill liksom lirka bort ångesten och tankarna också hehe..

 (Kan ej kolla Netflix- inte haft kontakt me min pappa på 3 månader så han har ej betalat netflickontot heh..)


   
Citera

kolla runt på memes


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
kolla runt på memes

Blir snabbt långtråkigt de meOskyldig


   
SvaraCitera

M04:

Blir snabbt långtråkigt de meOskyldig

kolla på en film


   
SvaraCitera

Du är inte ensam. Dock gillar jag att vara vaken på nätterna. Känner en slags ro och man får vara ensam vilket är skönt. Jag brukar försöka hitta ny musik, kollar youtube och livestreams Glad


   
SvaraCitera

tiktok, youtube, hbo/viaplay om du har, läs, rita, lyssna på musik, skriv, ät, spela deltarune, näthandla, gå ut och gå, duscha, ta quizzes, tänk på jordens undergång, kolla på porr, se på gamla disney filmer, tv, blunda ögonen och dagdröm tills du somnar


   
SvaraCitera

Se på min YouTubekanal Galen

det finns många alternativ till netflix. YouTubevideor, anime, manga, tv-spel..............

man kan också tala med folk på discord.


   
SvaraCitera

Jobbar imorgon och har ännu inte somnat, men sov fyra timmar på kvällen pga död ifrån jobbet igår. Är därför rätt pigg men ska testa att sova nu =)


   
SvaraCitera

Crysilis:
Jobbar imorgon och har ännu inte somnat, men sov fyra timmar på kvällen pga död ifrån jobbet igår. Är därför rätt pigg men ska testa att sova nu =)

samma här ska jobba kl 10 och det är väldigt troligt att jag inte kommer ha hunnit somna tills jag ska upp


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Hm tack för svaren!


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Slutade med att jag gick in på omegle haha å snacka me lite personer å hamnade i ett samtal  med en random person från Indien, snackade om livet rent allmänt osv,

fortfarande inte trött dock å orkar inte va kvar där för jobbigt med alla kåtbockar därSover


   
SvaraCitera

Kan tyvärr inte ge dig några råd mer än att möjligtvis ha stereon på på lite svag volym hela natten med lite lugn och cool musik. Själv somnar jag inom 1 - 2 minuter efter jag lagt huvudet på kudden.


   
SvaraCitera

Dra en lina tjack så man inte bara såsar igenom natten utan får nåt gjort iställetSkål


   
SvaraCitera

Läs en bra bok.
Detta har två utfall: Antingen så älskar du att läsa och blir helt uppslukad. Annars så hatar du att läsa och kommer att somna av hur uttråkad du blir.


   
SvaraCitera

Kolla på mobilen tills klockan är 7 och man tvingar sig själv att somnaCool


   
SvaraCitera