Aviseringar
Rensa alla

Sömnproblem..


Sovande:

som om det inte vore nog

Jag jobbar på en lösning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Jag jobbar på en lösning

Åh,hur går det då[cute][rolleyes]


   
SvaraCitera

Sovande:

Åh,hur går det då

Jag försöker att hålla mig vaken så länge att jag är dödstrött vid kl 18-19 på kvällen för att då kunna gå och lägga mig.. Det brukar funka i några dagar, men sen blir det bara senare och senare nätter igen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Jag försöker att hålla mig vaken så länge att jag är dödstrött vid kl 18-19 på kvällen för att då kunna gå och lägga mig.. Det brukar funka i några dagar, men sen blir det bara senare och senare nätter igen [sad]

Aha,jag kom på vems fel det är...... Dator[bigsmile]
Nee men jobbigt[sad]


   
SvaraCitera

Sovande:

jag kom på vems fel det är...... Dator

Faktiskt inte. Det är TV:ns fel =P

Eller nej.. Jag kan helt enkelt inte somna om jag inte är extremt utmattad.. Och det tar mer än 17 timmars vakenhet för det och minst 12 timmars sömn för att jag ska vakna igen.. det finns för lite timmar på ett dygn [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Faktiskt inte. Det är TV:ns fel =P

Oj jag somnar om jag lägger mig framför tv!

galenolga:

Eller nej.. Jag kan helt enkelt inte somna om jag inte är extremt utmattad.. Och det tar mer än 17 timmars vakenhet för det och minst 12 timmars sömn för att jag ska vakna igen.. det finns för lite timmar på ett dygn [sad]

Jobb/skola?[tard]


   
SvaraCitera

Sovande:

Jobb/skola?

Jag går bara en kurs just nu och resten av veckan så är jag ledig för att jag är sjukskriven.. Mina sömnproblem förstörde så mycket att jag blev sjukskriven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Jag går bara en kurs just nu och resten av veckan så är jag ledig för att jag är sjukskriven.. Mina sömnproblem förstörde så mycket att jag blev sjukskriven

Oj oj kanske själv borde sluta vara uppe på nätterna[tard]

Hoppas det blir bättre då?[smile][rolleyes]


   
SvaraCitera

Sovande:

Hoppas det blir bättre då?

Jodå ^^ Min filosofi är att jag antagligen inte är menad för att gå gymnasiet och att jag säkert kommer få ett lyckligt liv på annat håll [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Jodå ^^ Min filosofi är att jag antagligen inte är menad för att gå gymnasiet och att jag säkert kommer få ett lyckligt liv på annat håll [smile]

Baby, did u forget to take ur meds?

Hahaha så kan man också se det[rolleyes]

Hur gammal är du då?


   
SvaraCitera

Sovande:

Hur gammal är du då?

19 i år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

19 i år

Okay[cute]

Ajaska trycka i mig lite drömmar nu.[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Sovande:

???!!!!????

Inget ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soffe_t:

Inget ...

[rolleyes][tard]


   
SvaraCitera

Sovande:

[rolleyes][tard]

mwaha [crazy] de lät konstigare än va ja mena ^^


   
SvaraCitera