Aviseringar
Rensa alla

Sömnproblem!?


Ämnesstartare

Nu får det räcka ! Herregud! Inte kunnat sovit nåt på 3dygn! Eller sovit har jag. Men jag vaknar upp varenda 30min helt varm och trött. riktigt irriterande. Någon som vet vad felet kan va ? Sömnproblem ? Skulle det hjälpa med Sömntabletter ?. Tacksam för svar !


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

But sängkläder ha det mörkt och inga ljud,försök att ha det kallt med ett varmt täcke.

Sluta drick te,cola,kaffe osv

en början iaf[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

But sängkläder ha det mörkt och inga ljud,försök att ha det kallt med ett varmt täcke.

Sluta drick te,cola,kaffe osv

en början iaf[y]

Mina sängkläder är mörka, Har ingen musik på, Sover utan täcke och jag vaknar svettig. Sluta dricka Cola , varför skulle det hjälpa ? =)


   
SvaraCitera

Sprit/droger funkar för mig. Kör hårt have fun die young whatever


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Sluta dricka Cola , varför skulle det hjälpa ? =)

För att cola innehåller koffein, som i större mängder kan orsaka sömnproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Muscle_boy:

Mina sängkläder är mörka, Har ingen musik på, Sover utan täcke och jag vaknar svettig. Sluta dricka Cola , varför skulle det hjälpa ? =)

Spelar ingen roll vilken färg du har på sängkläderna bara du byter dom ofat:P
Inte bara musik du ska undvika när ska sova typ alla ljud.

Utan täcke är inte bra att sove med försök ha uppe så mycket fönster och skruva ner värmen eller nått men sov gärna med ett påslakan eller något över dig.

Eh ja cola inehåller koffein och jag hoppas du vet vad det är[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

För att cola innehåller koffein, som i större mängder kan orsaka sömnproblem.

Dricker ca 1glas cola / dag


   
SvaraCitera

Men det handlar såklart inte om ditt intag av koffein. Det sitter i skallen. Lös det som bekymrar dig i skallen - lös sömnproblemen.


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

Dricker ca 1glas cola / dag

Borde inte orsaka några problem. Har något hänt de senaste tre dagarna (om du inte haft problem med sömn tidigare)? Antingen någon händelse i ditt liv eller någon förändring i miljön där du sover. I så fall kan det bero på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så kan det vara så art du är sjuk[y]


   
SvaraCitera

Sovande:

Eller så kan det vara så art du är sjuk[y]

Säkert aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Säkert aids.

Jupp säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Borde inte orsaka några problem. Har något hänt de senaste tre dagarna (om du inte haft problem med sömn tidigare)? Antingen någon händelse i ditt liv eller någon förändring i miljön där du sover. I så fall kan det bero på det.

Gillar en person riktigt mycket, Och hon gillar mig, Men hon och hennes kille har paus o så. Och hon vet inte vem hon ska ta, mig eller honom. Kanske är därför ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte ensam [smile]


   
SvaraCitera

näringsbrist av något slag
fixa dina matvanor


   
SvaraCitera