Aviseringar
Rensa alla

Sömntips?


Ämnesstartare

Har ni några sömntips? Så man kan somna fortare..

Nu menar jag inte ha musik eller läsa bok osv..

Utan mer nått man kan tänka på eller så? Glatt skålande


   
Citera
Ämnesetiketter

tänk på nåt bra, typ koalor som sitter i eucalyptus-träd.   


   
SvaraCitera

Bygg upp en miljö, tex en strand. Hur.ser.det ut? Är.sanden varm.eller.kall? Osv. Det hjälper.


   
SvaraCitera

och att d är lyckliga, och att du blir lycklig av att se dem må bra.  

och att det finns turkosa hav och vita stränder i närheten, allt är fri och fröjd. 


   
SvaraCitera

det vankas kärlek i luften, alla är sams, det är fred i paradiset 


   
SvaraCitera

sov sött 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
och att d är lyckliga, och att du blir lycklig av att se dem må bra.  

och att det finns turkosa hav och vita stränder i närheten, allt är fri och fröjd. 

Tumme upptack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Bygg upp en miljö, tex en strand. Hur.ser.det ut? Är.sanden varm.eller.kall? Osv. Det hjälper.

tack 😀


   
SvaraCitera

gör inte läxorna i sängen eller annat för då kommer sängen inte att kännas som en plats där du ska slappna av. Se till att du har det mörkt och sover ungefär på samma tid varje kväll.


   
SvaraCitera

försök framkalla nån typ av hallucinationer genom att låta hjärnan associera fritt. funkar för mig iaf


   
SvaraCitera

Morfin 

 


   
SvaraCitera
Draug

alternativ självmedicineringSöt


   
SvaraCitera

Onanera, få orgasm... (Jag är seriös) 


   
SvaraCitera

Det skulle jag med behöva för jag har inte alls lätt för att sova på natten jag kan lätt vara vaken över 2-3 veckor och bara sova drygt 1-3 timmar per natt som mest och minst 30 minuter till ingenting alls dock så somnar jag ju typ överallt då men sedan jag fick sömntabletter så verkar det ha funkat faktiskt 🙂

jag har även fått ett kedjetäcke att testa under 2 veckor för att se om det hjälper och jag sov med det inatt för första gången och jag tycker det känns som att det hjälper 🙂


   
SvaraCitera

Tänk "andas in, andas ut" tills du blir dåsig av bara fan


   
SvaraCitera