Aviseringar
Rensa alla

söt eller snygg, whatever


Ämnesstartare

Om man blir kallad för söt.. vad är det för definition egentligen?
Med det menar jag, om en snubbe kallar en snygg.. menas det bara att snubben bara vill pumpa henne och blir hon kallad för söt är det ett ideal för en kommande flickvän`?
Jag fattar inte riktigt sånt här.
VAD ÄR DEFINITIONERNA PÅ KOMPLIMANGER?


   
Citera

Smertesorg:

VAD ÄR DEFINITIONERNA PÅ KOMPLIMANGER?

Vi kan inte ge dig något facit då alla människor ej resonerar exakt likadant och ej heller lägger samma innebörd i "snygg", "söt" och så vidare, och säger komplimangerna i samma syfte...


   
SvaraCitera

jag brukar försöka ta reda på vad för tjej jag pratar med, en del känner sig speciella om man kallar dom snygga, vilket ökar chansen att man får sexa dom. andra ser igenom det och tycker det bara låter ytligt. då skriver man att dom är söta, vilket även kan vara en komplimang till hur personen är. så säger man att en sån tjej är söt då känner hon sig speciell och det ökar chansen att man får sexa henne[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

[smile]

så egentligen, varje komplimang som komplimenterar ens utseende är bara en komplimang för att sedan kunna sexa m,e henne?


   
SvaraCitera

Smertesorg:

så egentligen, varje komplimang som komplimenterar ens utseende är bara en komplimang för att sedan kunna sexa m,e henne?

ja, varför skulle man annars ge någon en komplimang? tror du man gör det för att vara snäll eller?[confused]


   
SvaraCitera
mynona

Detta:

Ögon i en plåthink:

Vi kan inte ge dig något facit då alla människor ej resonerar exakt likadant och ej heller lägger samma innebörd i "snygg", "söt" och så vidare, och säger komplimangerna i samma syfte...

Rent allmänt har jag intrycket att "snygg" är mer sexuellt laddat, men såvida killen ifråga inte har en talibansk sexualsyn så behöver han inte resonera på detta sätt:

Smertesorg:

bara vill pumpa henne och blir hon kallad för söt är det ett ideal för en kommande flickvän

Gör din egen bedömning och bestäm själv vad du vill tycka och hur du vill reagera.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

så egentligen, varje komplimang som komplimenterar ens utseende är bara en komplimang för att sedan kunna sexa m,e henne?

olika från person till person

sen olika från person till person vad jag definierar som snygg/söt.
en är snygg och jag tycker bara hon är det och inget mer med saken.
en annan kan också vara snygg men potentiell flickvän om det skulle bli seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt där här gör mig mindfucked.


   
SvaraCitera

jag gillar uttrycket smexig [cute] reowrr


   
SvaraCitera

blir [blush] och [tard] av båda.


   
SvaraCitera

Folk använder uttrycken olika. Vet inte om det finns någon universal betydelse.

Någon som bara är söt är sällan någon jag vill pumpa.
Är personen snygg däremot kan jag vilja pumpa den.


   
SvaraCitera

högst personligt


   
SvaraCitera

Min katt är söt, tatuerade män utan tröja är snygga.
Vill inte ligga med min katt.


   
SvaraCitera

isola:

tatuerade män utan tröja är snygga.

Image


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Oh

För stora byxor =(


   
SvaraCitera