Aviseringar
Rensa alla

Söt groda! 🙂


Ämnesstartare

Bara en liten obetydlig, men rolig sak som hände härom dagen...

Jag såg en söt, liten brun groda mitt på cykelvägen, och aldrig att jag kunde låta den bli påkörd av en snabb, oförsiktig cykel! Hemska tanke! Självklart började jag prata vänligt med den och tog upp den i min hand för att flytta den till det betydligt säkrare diket bredvid. Sådana minigrodor är urgulliga, och det kittlas när de hoppar i ens hand! (Kan man ha de som husdjur?[rolleyes])
Innan jag släppte ner den i gräset var jag ju tvungen att önska den lycka till och pussa den farväl, för man vet ju aldrig? Kanske förvandlas den precis som i sagorna till en vacker kunglighet som vill gifta sig med mig...?[wink] Men det gjorde söt-grodan inte. "Suck, inte denna gången heller!" tänkte jag besviket.
Sedan började jag gapskratta - klart att den inte gjorde! Den visste ju inte om den skulle förvandlas till en prins eller prinsessa för att få mig![bigsmile]

Kan man ha läggningen "förvirrad"...?
Eller, tja - GRODOR är ju banne mig söta...[crazy][bigsmile][crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

Jag brukade lyfta av sniglar (med skal) från vägen förr (när ingen såg)[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

haha jaha


   
SvaraCitera

Råkade köra över en groda med gräsklipparen. Benet gick av ;/


   
SvaraCitera

Kul att gifta sej med en före detta groda som nu är arbetslös och saknar utbildning[shake]


   
SvaraCitera

Brukar försöka undvika att trampa ihjäl de där smågrodorna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kul att gifta sej med en före detta groda som nu är arbetslös och saknar utbildning[shake]

Hahaha XD


   
SvaraCitera

Don't judge, she's mental [blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Kul att gifta sej med en före detta groda som nu är arbetslös och saknar utbildning

haha xd

men jag rädda faktiskt en groda i fredags, den var på fotbollsplan när vi spela match och jag rädda den. jag bestämde att jag var den dagens hjälte [bigsmile]


   
SvaraCitera
Hando

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Råkade köra över en groda med gräsklipparen. Benet gick av ;/

NEEJ [cry] vad gjorde du sen då? Jag hoppas verkligen att du dödade den på ett snabbt och smärtfritt sätt [no-no]


   
SvaraCitera

Nawww, vad sött [love]


   
SvaraCitera

Yogi:

NEEJ [cry] vad gjorde du sen då? Jag hoppas verkligen att du dödade den på ett snabbt och smärtfritt sätt [no-no]

Ja, jag stack en kniv genom huvudet och kastade bort den ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja, jag stack en kniv genom huvudet och kastade bort den ;/

Bra, stackars groda [cry]


   
SvaraCitera