Aviseringar
Rensa alla

Söt tjej ragg


Ämnesstartare

Stötte på en sötnos jag träffade för 5 månader sedan o vi snackade och det gick riktigt bra. Hon vet att jag gillar att snacka med tjejer för det har så jag träffade henne. 

iaf idag såg jag henne när jag väntade på övergångsstället skulle bli grönt, hon kom och ställde sig bredvid mig men med ca 3nmeters avstånd och kollade i mobilen och väntade, jag väntade på att hon skulle titta upp då jag kunde vinka sedan gå fram o snacka. Eller att hon skulle gå över med mig och på andra sidan snacka med henne.

hon väntade o gick sedan därifrån utan att gå över övergångsstället, då insåg jag att hon väntade på att jag skulle komma direkt fram till henne

hon är riktigt söt alltså. Synd att hon stressade, hon vart för nervös o drog antar jag.  Vet inte hur jag ska hitta henne igen, brukar se henne på stan. 

att få hennes nummer borde vara prio ett ellerhur?


   
Citera

okej lemme get this straight

en tjej ställde sig ganska långt bort från dig, såg dig inte, tittade aldrig upp, noterade dig inte alls, och gick iväg 

och du tolkade detta som att hon försökte skicka signaler till dig om att hon var för nervös för att prata med dig själv och ville att du skulle komma fram?

antingen så trollar du eller så behöver du hjälp med att avläsa sociala koder och det finns faktiskt riktigt nice hjälp nuförtiden. utforska den möjligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men käften, hon kollade visst. Känner henne sedan innan. Sluta vara så negativ bara för att du inte får något. Hon noterade mig visst det var därför som hon stannade annars skulle hon gått iväg.

läs texten


   
SvaraCitera

daygamer: läs texten

var i texten har du skrivit att hon såg dig?

om hon inte sa hej och stod på tre meters avstånd från dig så betyder det ju att hon inte ville säga hej. om hon såg dig och sen gick iväg är det en ännu större diss från hennes sida. det finns inget i din text som går att tolka välvilligt direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

var i texten har du skrivit att hon såg dig?

om hon inte sa hej och stod på tre meters avstånd från dig så betyder det ju att hon inte ville säga hej. om hon såg dig och sen gick iväg är det en ännu större diss från hennes sida. det finns inget i din text som går att tolka välvilligt direkt.Nej 

Nej nej nej nej nej nej. Du låter som vilka nolla som helst. Snälla sluta skriv. Bara för du inte har någon aning om hur tjejer kommunicerar så behöver inte världen fungera som du uppfattar den. Du går mig in på nerverna för du är sån exceptionell nolla man sällan stöter på

jag vill absolut inte ha dina åsikter i det hela. Frågan var om nummer har prioriteringen och inte fin världsuppfattning.

sluta skriv


   
SvaraCitera

daygamer:

Nej nej nej nej nej nej. Du låter som vilka nolla som helst. Snälla sluta skriv. Bara för du inte har någon aning om hur tjejer kommunicerar så behöver inte världen fungera som du uppfattar den. Du går mig in på nerverna för du är sån exceptionell nolla man sällan stöter på

finns noll anledning att vara otrevlig bro. om jag har missuppfattat din text så har du ju en ypperlig chans att förklara dig.

du säger alltså att hon såg dig och ni fick kontakt vid övergångsstället, trots att det inte framkommer i din trådstart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

finns noll anledning att vara otrevlig bro. om jag har missuppfattat din text så har du ju en ypperlig chans att förklara dig.

du säger alltså att hon såg dig och ni fick kontakt vid övergångsstället, trots att det inte framkommer i din trådstart?

Hon är en tjej jag känner o hon var kär i mig


   
SvaraCitera

Sluta trolla. O om du nt gör d ba fatta att en tjej som inte verkar ett dugg intresserad inte är det heller


   
SvaraCitera

daygamer:

Hon är en tjej jag känner o hon var kär i mig

jag ställer en rätt enkel fråga. såg hon dig vid övergångsstället eller inte? fick ni ögonkontakt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):
Sluta trolla. O om du nt gör d ba fatta att en tjej som inte verkar ett dugg intresserad inte är det heller

Nähe, och om hon var ointresserad av mig hade jag inte ens lagt märke till henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

jag ställer en rätt enkel fråga. såg hon dig vid övergångsstället eller inte? fick ni ögonkontakt?

Herråp


   
SvaraCitera

daygamer:

Herråp

så ni fick inte ögonkontakt. ok. nej, då finns det ingenting i det här scenariot som betyder att hon ville att du skulle komma fram. hon såg dig inte och gick iväg. det finns ingen dold mening här. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

så ni fick inte ögonkontakt. ok. nej, då finns det ingenting i det här scenariot som betyder att hon ville att du skulle komma fram. hon såg dig inte och gick iväg. det finns ingen dold mening här. 

Du låter precis som alla andra avundsjuka nollor. Skiter i fullständigt i vad du skriver. Det är bara träna så läser ändå inte. Kommer inte svara dig mer


   
SvaraCitera

Fråga vad klockan är eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:
Fråga vad klockan är eller något.

Hahaha nej. Det ska man verkligen inte göra. Man ska bara gå fram och hälsa och introducera sig själv. Väntade på hon skulle komma fram men hon vart för nervös o drog. 


   
SvaraCitera