Aviseringar
Rensa alla

Söta moderatorer


Ämnesstartare

Får jag en tråd klistrad avreggar jag och en efterbliven användare mindre för er [cute]

Spelar ingen roll under vilken kategori, men helst inte könssjukdomar, det är förstås bara ett önskemål [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Får jag en tråd klistrad avreggar jag och en efterbliven användare mindre för er

Finns nog personer här som är mer efterblivna än dig.[smile]
Nej, stick inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Finns nog personer här som är mer efterblivna än dig.[smile]
Nej, stick inte.

Jo, men det kanske känner sig inspirerade av mig och gör samma sak. Och alla kommer komma ihåg mig som den som rensade um på drägg [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jo, men det kanske känner sig inspirerade av mig och gör samma sak. Och alla kommer komma ihåg mig som den som rensade um på drägg

Ett bättre förslag är att du blir mod och arbetar dig upp till administratör, sen så mass-raderar du alla idioter.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Ett bättre förslag är att du blir mod och arbetar dig upp till administratör, sen så mass-raderar du alla idioter.[cool]

Det är en idé. Och eftersom det inte verkar finnas något intelligenskrav, kan det också funka [chocked] Tack, det här måste jag nog fundera vidare på [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Det är en idé. Och eftersom det inte verkar finnas något intelligenskrav, kan det också funka Tack, det här måste jag nog fundera vidare på

Fundera på, du kommer nog klara det bra.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Fundera på, du kommer nog klara det bra.[bigsmile]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera