Aviseringar
Rensa alla

sötastetjejenjagsett


Ämnesstartare

uX0GV.gif
hon e as söt, du skulle gjort likadant

Attitydinkontinent:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: nu vet jag vad du tror om mig

Skojade ba Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

~perveeeeers~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet, jag ska äga den här trådens existens åt att linka bra musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ägna**


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äga***


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärade jag själv ska ge er det stora nöjet att njuta av musik jag har valt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
äga***

värsta sabbaren :< ut me dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska jag  ta mig till när 1337 tråden inte finns längre....


   
SvaraCitera

Fkpaw:

va! du är ju ingen darin, gött att höra. Vad gillar du mer för hip hop?

en jävla massa

började som dmx-fan och diskriminerade inte så värst mellan nördig feelgood boom bap som the roots och knarkig mainstream hip-hop som g-unit innan den obligatoriska qn5-, rhymesayers- och definitive jux-fasen som tonåring

i nuläget är väl mina absoluta favoriter diplomats, onyx, m.o.p., suga free, j-zone, celph titled, boot camp clik och dmx

det kommer och går tho


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:
en jävla massa

började som dmx-fan och diskriminerade inte så värst mellan nördig feelgood boom bap som the roots och knarkig mainstream hip-hop som g-unit innan den obligatoriska qn5-, rhymesayers- och definitive jux-fasen som tonåring

i nuläget är väl mina absoluta favoriter diplomats, onyx, m.o.p., suga free, j-zone, celph titled, boot camp clik och dmx

det kommer och går tho

aah jävla va hårt..är mer för feelgood musik...började la med J5 och Gangstarr sen cunninglynguists/dillated people/aesop rock/atmosphere/doom.

 Celph titled, army of the pharaos, Jedi mind tricks o sånt e la det hårdaste jag går typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla go låt


   
SvaraCitera

Fkpaw:

aah jävla va hårt..är mer för feelgood musik...började la med J5 och Gangstarr sen cunninglynguists/dillated people/aesop rock/atmosphere/doom.

 Celph titled, army of the pharaos, Jedi mind tricks o sånt e la det hårdaste jag går typ

ja, många som väljer att ge hip-hop en chans fångas väl av gunget i de snälla j5, cunninlynguists och atmosphere

är inte så mycket för det själv

stark preferens för komplett jävla ignorans, våld och destruktivitet

aotp och jedi mind tycker jag mest blir fjompigt i längden, även om jag har en förkärlek för celph titled p.g.a. top tier humor, röst, skägg och ge fan i allt-attityd

onyx, mash out och dmx har mer vad jag söker i det ~hÅrDa~ lynnet

j-zone, suga free och too $hort har mer vad jag söker i gunget; de är bara så mycket mer destruktiva och arroganta än the roots och company

jag gillar't


   
SvaraCitera