Aviseringar
Rensa alla

Sofistikerad personlighetsanalys


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Extraversion 4.4, percentile 91%. Nu är det så att jag blir väldigt trött av för mycket stimulans, samtidigt så tycker jag det är kul. Vilket är ganska paradoxalt.
Conscientiousness 3.4, percentile 47%. Ja, tydligen så är jag ganska normal här, lite under medel. 
Neruroticism 1, percentile 0 %. Extremt hög emotionell stabilitet.
Agreeableness 3.5, percentile 26 %. Mer dominant, och betydligt mycket mindre hänsynstagande än de flesta. 
Openness 5, 95 %. Förklarar sig själv ju. 

BIG5.png


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
http://personality-testing.info/tests/BIG5.php

här är ett test där man får se resultat för alla 5 dimensioner och inte bara 1. vet inte hur bra testet är.

Ja. Vet inte heller hur bra det är. Enligt detta textet så krävs det att jag förbättrar min "Conscientiousness" och "Agreeableness" för att öka min big one score. Cool


   
SvaraCitera

Image 3.png

gpgpggup.png


   
SvaraCitera

Extroversion 59

Egna tankar, 25 questions my ass.


   
SvaraCitera

Fick nittiosex i extraversion på testet som trådskaparen länkade till.

hdtgh.png


   
SvaraCitera

E 1.8
C 2.0
N 3.8
A 2.9
O 4.0

neuroticism är det enda jag ligger över medel i enligt testet lol


   
SvaraCitera
mynona

Resultat enligt trådskaparens länk: 

Extraversion= 2.9. procent: 41
Extraversion reflects how much you are oriented towards things outside yourself and derive satisfaction from interacting with other people.

Conscientiousness - 4.6. 94  
Conscientiousness reflects how careful and orderly an individual is.

Neuroticism- 3.3. 60 
Neuroticism is the tendency to experience negative emotions.

Agreeableness- 4.1. 57  
Agreeableness reflects how much you like and try please others. 

Openness- 4.4. 65  
Openness reflects how much you seek out new experiences.

Jag tror dock att jag som alltid tänkte efter för mycket: Neuroticism bör vara betydligt högre, och vad Extraversion/Agreebleness angår så tänkte jag i termerna "Ja det är klart att jag bryr mig om att behaga och agera med personer jag intresserar mig för".

Jag har alltid så svårt att låta bli att tänka på tester. Jag tror inte att något test någonsin kommer att funka på mig för jag kan inte undvika att tänka efter


   
SvaraCitera
mynona

Gamlefarbror Pastill:
http://personality-testing.info/tests/BIG5.php

här är ett test där man får se resultat för alla 5 dimensioner och inte bara 1. vet inte hur bra testet är.

Jag såg ingen fem dimensioner? 

Fick bara detta som resultat: 
Extroversionspacer.gifgraph_arrow.gif40spacer.gifgraph_slider_general.gifYou scored somewhere in the middle between introversion and extroversion, which means that you draw characteristics from both ends of the spectrum. Sometimes, you need time to yourself, preferring to think things through on your own. Other times, you enjoy interacting with others. Overall, you are likely a fairly outgoing person who occasionally opts for solitude. You likely need a balance of alone time and time with others in your life because you can become a little overwhelmed if you ignore the introverted side of yourself.

Tycker spontant att allt extrovert verkar överdrivet mycket när jag får det som resultat, men uppfattar mig som ganska lössläppt när jag har att göra med personer jag trivs med. Dock stämmer det att jag behöver vara ifred regelbundet för att vara i balans


   
SvaraCitera

Snapshot Reportspacer.gifExtroversionspacer.gifgraph_arrow.gif45You scored somewhere in the middle between introversion and extroversion, which means that you draw characteristics from both ends of the spectrum. Sometimes, you need time to yourself, preferring to think things through on your own. Other times, you enjoy interacting with others. Overall, you are likely a fairly outgoing person who occasionally opts for solitude. You likely need a balance of alone time and time with others in your life because you can become a little overwhelmed if you ignore the introverted side of yourself.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Nachac:
Fick nittiosex i extraversion på testet som trådskaparen länkade till.

hdtgh.png

Du är ju grymt bra på "agreeableness" vad soft! Tumme upp


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Du är ju grymt bra på "agreeableness" vad soft!

Tack.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill: neuroticism är det enda jag ligger över medel i enligt testet lol

Ledsen


   
SvaraCitera

njaaaae

dfgdfgdfg_4.jpg


   
SvaraCitera
Majski

E på mitten av intro/extro


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Ett exempel på detta är varför det inte är samma sak att leva i ett område och besöka ett område. Om man bor i en trygg villamiljö och besöker ett otryggt område en kortare period så har miljön ej hunnit påverka en.

Så är det väl med det mesta & det är väl ganska sjklart?
Man är inte van vid det man inte är van vid.. lr menade du något annat?


   
SvaraCitera