Aviseringar
Rensa alla

Sola, hur länge då man inte lätt blir brun?


Jeay_L:

Fast sen träffade jag den finska delen av släkten, och såg att dom hade grönt i ögonen så då blev jag lite lugnare!

Jag har gröna ögon [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har lätt att bli brun, jag är tillochmed brun på vintern. och jag behöver aldrig någon som helst solkräm, att bada brukar hjälpa, det är då jag blir brun, jag ser ffs ut som en turk redan nu.


   
SvaraCitera

Sola som fan en hel dag, så blir du röd som fan, efter några dagar avtar den röda färgen och du blir brun. Orka fjollsola.


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Blir direkt typ gulbrun! Mamma skrämde upp mig med att säga en sommar att de såg ut som jag hade italienskt blod i mig! Jag har ingen släkt i Italien, bara finland, sverige och usa typ!

Vadå "skrämde upp"? [confused] Oj vad läskigt att ha italienskt blod.

Förvirradknug:

Så dem som blir lätt röda blir inte "lite brun senare" när det röda avtar?

Jo, det kan man absolut bli, men man hade blivit lika brun om man lät bli att bränna sig. Man blir inte brunare bara för att man blir röd först.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

hur länge skall man sola

Köp Aco's Sun kissed body lotion !! 😀


   
SvaraCitera
Jeay_L

Daande:

Vadå "skrämde upp"? Oj vad läskigt att ha italienskt blod.

snarare det där med att jag blev orolig att jag inte riktigt hörde till min familj!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

snarare det där med att jag blev orolig att jag inte riktigt hörde till min familj!

Okej... [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag va ute i solen 1 och en halv timme och hade bränt mig rejält men nu är jag brun


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, nu är det såhär att många här verkar vilja bli bruna men bara inte brända och röda. Men jag vill inget av dem!
Hur gör man då för att varken bli röd eller brun, och om man tvingas att vara ute i solen lite grann varje dag, och har lätt att bli bränd?

Någon som har några tips, så skulle det vara jättebra![smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera