Aviseringar
Rensa alla

Sola solarium


Draug

aldrig gjort, aldrig haft någon längtan efter det heller. Föredrar den naturliga solen.


   
SvaraCitera

omgående hur mycke ska man sola o på vilket sät...folk...det fins ju tavlor med info i varje solariet...iaf där jag brukar sola i

enn bra billigt solarium finns på södermalm.kostar inget, typ 20min för 30kr,ingen fel att sola en gång per vecka,själjklart ögönskyd o inte mer en 20 min  per varje gång,man blir snygg o fräch o pigg ,kan inte kom ihåg adressen men kanske låg den  på Blekingegtan 10 .    solade i går 🙂

provat andra ställe dock kostar mycket mer men ingen färg o 80 kr borta.. 


   
SvaraCitera

absentthinking:

Ja, jag gör. Man ser dock inte det slutgiltiga resultatet av en solning förrän cirka 48 timmar efteråt, men jag har redan extrema bikiniränder och en ganska fin färg. Höh...
Tror precis som du att det beror på hudtyp. Jag får inte färg lätt om det inte är väldigt varmt ute, men när jag väl får färg blir den snygg direkt (vilket hände i solariet idag till min stora glädje). 

ju,vit hudtyp kommer inte bli brun,bara röd,så slipp sola,min tjej kompis har samma problemet,alla andra hudtyp kan sola,sen det beror på om det är vinter / vår (känsligt hud,så du får sola försiktigt) eller sommar/ höst (du kan sola mer o mer ,men börja försiktigt endå)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solade ofta förr på vintern eller innan semester för att vänja huden typ. Men det är meningslöst, får ju fasen ingen färg. 

Mvh Beige 


   
SvaraCitera
KSENIA

30 MINUTER I SOLARIUM ÄR ASLÄNGE??????????? 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver inte sola solarium tack vare tattargenen i mig som håller mig brun året omCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv är jag jätte blek... Och den genen fick jag av mamma :/ Har inte heller lätt för att bli brun Yey 🙁 


   
SvaraCitera