Aviseringar
Rensa alla

Solbränd i halva ansiktet


Ämnesstartare

Shoo. Har blivit solbränd i HALVA ansiktet (tack vare sneluggen), mest på typ näsan, kinden och halva pannan. Vad fan ska jag göra??!

Dessutom svider det med! MÅSTE bort imorron, är nämligen en snygg kille på jobbet.. och känner mig inte snygg såhär, nowai.

SÅ, vad kan man göra?! Aftersun lär ju knappast hjälpa nu?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

1337


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

hahahaah

men massa hudlotion, på med det bara.


   
SvaraCitera

du kan bära en mask


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha nawww


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

1337

typiskt modsen [no-no]

KannibalKocken:

[badgrin]

fyfan

BLODÅDRA:

hahahaah

men massa hudlotion, på med det bara.

hahaah lovar det ser skitäckligt ut! dessutom är det inte tomat-rött, utan mer blod-mörkrött typ. ser inte ut som att jag är solbränd utan mer som en brännskada typ

kommer hudlotion verkligen att hjälpa? om jag typ sover med massa lotion på inatt, kommer min hy vara någorlunda bättre imorron då ? 🙁

Slashy:

du kan bära en mask

[cry] ser redan tillräckligt hemsk ut.

Wanking BC:

Hahaha nawww

det ser verkligen HORRIBLE ut.. dock lyckades jag dölja lite med en foundationkaka i ansiktet typ. eew. MEN JA, vad gör man? 🙁 och en till sak är att det kommer bli ÄNNU varmare imorron - jösses? tror jag lär få hudcancer en vacker dag, min hy har fått gå igenom mycket. :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw, mina fötter är randiga (haft gladiatorsandaler på mig, och på de ställena där själva.. öh skon? inte täcker så har jag blivit solbränd, HAHAHA, ni kan ju tänka er hur DET ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

btw, mina fötter är randiga (haft gladiatorsandaler på mig, och på de ställena där själva.. öh skon? inte täcker så har jag blivit solbränd, HAHAHA, ni kan ju tänka er hur DET ser ut.

hihihi[badgrin][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

hihihi

hahah ;$ hm lär mig aldrig av mina mizztag

(blivit solbränd tusentals gånger. [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

hahah ;$ hm lär mig aldrig av mina mizztag

(blivit solbränd tusentals gånger. [blush])

kan tänka mig att det är jobbigt[sad]


   
SvaraCitera

Miuuw:

kommer hudlotion verkligen att hjälpa? om jag typ sover med massa lotion på inatt, kommer min hy vara någorlunda bättre imorron då ? 🙁

ta på det nu, det kommer torka in fort. ta på mer igen när det har torkat. det hjälper mot smärtan och mot lindring, så det är stor chans att det blir någorlunda bättre imorgon, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw kom jag på en sak nu, HAHAHA.

jag: - titta, jag har bränt mig!
arbetsledare: - vart då?
jag: - i ansiktet? [rolleyes]
arbetsledare: - jaha, trodde du menade att du bränt dig som en brännskada typ.. inte i solen..

[cry] HAN TYCKTE ALLTSÅ DET SÅG UT SOM DET.
roligt . [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

kan tänka mig att det är jobbigt

ja. [party]

BLODÅDRA:

ta på det nu, det kommer torka in fort. ta på mer igen när det har torkat. det hjälper mot smärtan och mot lindring, så det är stor chans att det blir någorlunda bättre imorgon, ja.

har dock ingen lotion här, men när jag kommer hem så!
hoppashoppas, hatar detta! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

fyfan

[sad]


   
SvaraCitera