Aviseringar
Rensa alla

Solglasögon med styrka?


Stephen:

omg:P...

vore coolt iaf 😀

vickisunshine:

hehe inte så duktig på sånt här xD HAHA^^

haha jag har haft glasögon sen 7.an o vet knappt ngt sj 😛 fråga optikern är oftast den ena lösningen 😀


   
SvaraCitera

DPope:

vore coolt iaf 😀

det hade faktiskt varit det 😛 lär nog komma nån gång


   
SvaraCitera

vickisunshine:

Okey (: Men hur dyrt är det? Beror det på bågarna elr på glaset?

Det beror väl på båda egentligen. kan inte priser då det är rätt så olika så bäst är att du hör med en optiker..jag gav 600 för mina men det va för min kusin är optiker [y] men det är ju värt priset!


   
SvaraCitera

Stephen:

det hade faktiskt varit det 😛 lär nog komma nån gång

mm typ år 2100 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Det beror väl på båda egentligen. kan inte priser då det är rätt så olika så bäst är att du hör med en optiker

Okey (: Gött att din kusin är optiker [y] Men jag får ta och spara nu ;D


   
SvaraCitera

vickisunshine:

Okey (: Gött att din kusin är optiker [y] Men jag får ta och spara nu ;D

Precis ;P men du kan ju köpa ett par jättebilliga bågar i nån random-affär och sen bara ta med dem till optikern..då blir det ännu billigare [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det vore ju ett alternativ men jag har ett par solglasögon men dem är köpta på hm.. kan man ta dem tror du? (:


   
SvaraCitera

Det största problemet är väl att det inte finns några SNYGGA solglasögon med styrka. Inte ens fulsnygga.

Därför är jag blind hela sommaren istället.


   
SvaraCitera

Eisleben:

Det största problemet är väl att det inte finns några SNYGGA solglasögon med styrka. Inte ens fulsnygga.

Därför är jag blind hela sommaren istället.

du kan ju annars välja ett par vanliga bågar, måste inte vara typisk solglasögon-bågar..


   
SvaraCitera

Stephen:

du kan ju annars välja ett par vanliga bågar, måste inte vara typisk solglasögon-bågar..

Men hur snyggt är det på en skala? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okey... jag får kolla hos optikern 🙂


   
SvaraCitera

Eisleben:

Men hur snyggt är det på en skala? 😛

finns skitmånga stora snygga bågar, så bara sätter man i solglas istället. blir inte bara snyggt utan du är också helt ensam om att ha såna då och behöver inte stöta på folk som har likadana som dig =)


   
SvaraCitera

Stephen:

finns skitmånga stora snygga bågar, så bara sätter man i solglas istället. blir inte bara snyggt utan du är också helt ensam om att ha såna då och behöver inte stöta på folk som har likadana som dig =)

Fast jag är mer inne på jättestora jättefärgglada [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okeej (: Tack så mkt (:


   
SvaraCitera

Eisleben:

Fast jag är mer inne på jättestora jättefärgglada [smile]

färgglada är inte min smak men stora javisst 😀

vickisunshine:

okeej (: Tack så mkt (:

hoppas du hittar nåt nice nu!


   
SvaraCitera