Aviseringar
Rensa alla

SOM EN NÅL I EN HÖSTACK!


Ämnesstartare

tjaba. va ute och kryssade på de sju haven (galaxy till åbo) den 6/2, och träffad en snubbe från dalarna. Jag vet vad han heter i förnamn, vad hans bror heter och när de är födda. Dock inte vilken del i dalarna eller så. Därför undrar jag om nån här från dalarna vet om det finns någon poppis community där chansen finns att man kan söka reda på människorna.. Känner mig dum som inte tog numret.. blahaa.

Seriösa svar tack[y]


   
Citera

bilddagboken? facebook?

alltså, bara för jag är från dalarna vet jag väl inte vart han hänger. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Starta en facebook grupp! Lovar att du hittar honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha alla lär ju tro att jag e galen.. han hade inte facebook men han frågade om ja hade de, han hade tänkt registrera sig men han kanske redan glömt bort vad jag heter 😛 haha. Får ge de lite tid så kanske han skriver trots allt.. 🙂 vill inte ge upp, på ett eller annat sätt ska ja få tag på honom 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror ni man kan ringa till silja och ljuga att man glömt nått i deras hytt som de antagligen tog med sig.. och att de kan ge ut typ efternamnet eller så? fast det kanske är sekretessbelagt.?


   
SvaraCitera

Domination:

tror ni man kan ringa till silja och ljuga att man glömt nått i deras hytt som de antagligen tog med sig.. och att de kan ge ut typ efternamnet eller så?

eller så är du bara ärlig? dom har nog förståelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CUBIC_Cube:

eller så är du bara ärlig? dom har nog förståelse.

Njaee, ja vet inte alltså.. Då skulle ju dom ha fullt upp me att ta emot kontaktannonser från folk som söker personer dom flörtat me på dansgolvet kvällen innan. Men vi får se hur jag gör..


   
SvaraCitera

Domination:

tror ni man kan ringa till silja och ljuga att man glömt nått i deras hytt som de antagligen tog med sig.. och att de kan ge ut typ efternamnet eller så? fast det kanske är sekretessbelagt.?

Nja, funkar nog bättre om du säger att ni hade sex och att du enligt lag måste berätta för honom att han är smittad [bigsmile] Sen är det ju en fråga om hur mycket du vill ha tag på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Nja, funkar nog bättre om du säger att ni hade sex och att du enligt lag måste berätta för honom att han är smittad [bigsmile] Sen är det ju en fråga om hur mycket du vill ha tag på honom.

haha det där var riktigt smart 😀 jo jag vill få tag på honom mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!

Tyvärr så får vi inte lämna ut uppgifter om våra passagerare p.g.a sekretessen.
FUCK.


   
SvaraCitera

Lycka te [wink] lär behövas! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

Lycka te [wink] lär behövas! [crazy]

Tack! Ja det lär det verkligen göra, det här ska bli mitt projekt att lösa 🙂


   
SvaraCitera

Domination:

Tack! Ja det lär det verkligen göra, det här ska bli mitt projekt att lösa 🙂

[crazy] haha

han måste va typ nån gud om du engagerar dig som du gör [crazy]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

haha

han måste va typ nån gud om du engagerar dig som du gör

Väldigt trevlig kille som fångade mitt intresse! 🙂


   
SvaraCitera