Aviseringar
Rensa alla

Som med alla andra gäller problemet självklart MSN. Böldpest.


Ämnesstartare

God dag.

Idag slog jag mig ned vid min dator, läste mina mail och öppnade sedan MSN - eller Windows Live Messenger - och möttes av en fruktansvärd syn.
En ruta poppade upp och sa att nu, nu är slutet här. Jag skulle tvingas installera den nyaste versionen av detta gudsförgätna program. Om "Windows nya program :D" inte säger tillräckligt, så kan jag säga såhär:
DET DÄR VIDRIGA CHATTPROGRAMMET ÄR DET VÄRSTA JAG HAFT I MIN DATOR. Och då har jag ändå haft en hel del trojans och MCR-låtar.

Nu är min fråga denna:
Hur gör jag för att kunna använda version 8.1 igen? Alltså den versionen utan de där vidriga bildbubblorna, men efter den version då man varken kunde ha bilder eller bubblor alls. Eller egna smileys, dem vill jag ha.

Alternativt,
Ett chattprogram i vilket man kan konversera med sina MSN-kontakter?
Inte aMSN, gillar inte det.

Snälla, hjälp mig.
You are my only hope.


   
Citera

nya är rolligare ju vad är du för konstig människa


   
SvaraCitera

ja nya är sämst men tror inte d finns något sätt att få tbx det gamla igne........ sj har jag det gamla jag har 8 punkt 1.

overdose delusion:

Alternativt,
Ett chattprogram i vilket man kan konversera med sina MSN-kontakter?
Inte aMSN, gillar inte det.

jag tkr pidgin e ganska bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

sj har jag det gamla jag har 8 punkt 1.

Det är samma som jag vill ha. Jag blev utslängd, och supportsidan säger att de äldre versionerna inte kommer att fungera.


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Det är samma som jag vill ha. Jag blev utslängd, och supportsidan säger att de äldre versionerna inte kommer att fungera.

[cry]


   
SvaraCitera

Har också problem, alla kontakter är borta[mad] Hatar msn. Hatar hatar hatar[mad]


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Det är samma som jag vill ha. Jag blev utslängd, och supportsidan säger att de äldre versionerna inte kommer att fungera.

[cry]


   
SvaraCitera

Har läst att det nya ska ha ganska mycket problem med folk som använder XP?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[cry]

Gunvald:

Hatar msn. Hatar hatar hatar[mad]

Vincenco:

[cry]

SilentScream:

Har läst att det nya ska ha ganska mycket problem med folk som använder XP?

Mitt problem är att programmet suger, det är nog inte pga XP.
Som sagt, jag har mest problem med layouten. Vill ha det enkelt och snyggt. MSN är pms, skrikigt och osmakligt.


   
SvaraCitera

Pidgin <3


   
SvaraCitera

overdose delusion:

Vill ha det enkelt och snyggt. MSN är pms, skrikigt och osmakligt.

Varför kör du ens msn då ?

det finns över 100 msn klienter där ute som folk har pillat ihop. Vissa bättre än andra.

Här är en lista av några jag kört och kan rekomendera, dvs om dem fortfarande utvecklas:

Emesene
Landell
Monkey messenger
Pidgin
Ayttm
aMSN
Trillian
Mercury Messenger

bara googla på namnen så hittar du garanterat information.


   
SvaraCitera

man vänjer sig :)))))))))))


   
SvaraCitera
Åtta

Pidgin körde jag innan Empathy (finns icke till Windows) fick whoasome uppdateringar till MSN-protokollet. Om du inte har behov av att kunna camsexa så fungerar säkerligen Pidgin bra för dig.

http://www.pidgin.im


   
SvaraCitera

AVSKYR alla jävla uppdateringar.
Hade jag inte varit tvungen att uppdatera för att kunna använda programmet, hade jag fortfarande använt Messenger 6.0.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittade ett sätt att återvända till 8.1! <3
Tack till alla förslag, ska spara dem för krissituationer.


   
SvaraCitera