Aviseringar
Rensa alla

Som motpol mot Anuras trådar


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur bäddar man in youtube-videoklipp?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Hur bäddar man in youtube-videoklipp?

[ytube <OCR-nummer>]<länk>[/ytube]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Hur bäddar man in youtube-videoklipp?[blush]

Bara att posta länken till klippet så bäddas det in automatiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

[ytube <OCR-nummer>]<länk>[/ytube]

clickclack:

Bara att posta länken till klippet så bäddas det in automatiskt.

Tack![smile]

Jag förstår inte riktigt vad man vill uppnå med att skapa "en motpol mot Anuras trådar". Det kan bero på att jag registerade mig på forumet igår och därför inte känner till användaren Anuras särskilt väl. Därför undrar jag ungefär vad som ska postas i tråde? Av hittills skriva inlägg gissar jag nationalistisk musik.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Det kan bero på att jag registerade mig på forumet igår och därför inte känner till användaren Anuras särskilt väl.

Anura: användare som skriver efterblivna saker och sen skyller på att han är svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Jag förstår inte riktigt vad man vill uppnå med att skapa "en motpol mot Anuras trådar". Det kan bero på att jag registerade mig på forumet igår och därför inte känner till användaren Anuras särskilt väl. Därför undrar jag ungefär vad som ska postas i tråde? Av hittills skriva inlägg gissar jag nationalistisk musik.[crazy]

Anura är ett troll som spammar ner forumet med trådar om vilket hemskt rasistiskt land Sverige är och att alla svenskar är mordiska rasister som helst av allt vill ta livet av honom för att han är svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Anura: användare som skriver efterblivna saker och sen skyller på att han är svart.

clickclack:

Anura är ett troll som spammar ner forumet med trådar om vilket hemskt rasistiskt land Sverige är och att alla svenskar är mordiska rasister som helst av allt vill ta livet av honom för att han är svart.

Låter som en irriterande användare. Sverige är ett land med få medborgare som tror att människor kan kategoriseras efter ras, och det är ännu färre som anser att olika raser har olika värden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Hel

Bara en sömndrucken kommunist som du kan missta Hel för vitmakt-musik.


   
SvaraCitera

Cointoge:

Bara en sömndrucken kommunist som du kan missta Hel för vitmakt-musik.

hah, jag vet mycket väl att man inte kan klassa Hel som vitmakt. Men det står ingenstans att man ska just länka vitmaktmusik i TS och jag tyckte att hel passade bra in här.
Och vad gör du i klotter Coin??
Love u bro[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Men det står ingenstans att man ska just länka vitmaktmusik i TS och jag tyckte att hel passade bra in här.

Alltså jag länkade inte vit makt vad fan. [shake]

Thule, Odins Änglar osv är ju vikingarock precis som Hel.

Cointoge:

Bara en sömndrucken kommunist som du kan missta Hel för vitmakt-musik.

Ingen har påstått det. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Och vad gör du i klotter Coin??

För en avdankad heilare som mig själv finns det inte mycket att skriva längre.

Randroid:

Ingen har påstått det. [shake]

Lol, jargongen var ju bara vitmakt fram tills redbulls intelligensreserver slog till, inklusive din trådstart.

edit: Key, erkänner mig mina fördomar besegrade.


   
SvaraCitera