Aviseringar
Rensa alla

Som om SD inte redan var skämmiga nog[rolleyes]


Ämnesstartare

Skentrevlig:

Gillar inte SD endast för att de klassas som väldigt höger men är egentligen sossar allihopa [n]

Mycket intressant iakttagelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nog för att sd är dumma inskränkta fittor. Men anledningen att undvika dem är ju snarare partiets åsikter än att ett par medlemmar hotar någon och beter sig som gorillor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

nog för att sd är dumma inskränkta fittor. Men anledningen att undvika dem är ju snarare partiets åsikter än att ett par medlemmar hotar någon och beter sig som gorillor.

Ganska förvånad över dessa inlägg, i Flashback där jag ofta är, säger dem typ "Du har ingen chans med dina argument, dra till UM om du vill till likasinnade".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

"Du har ingen chans med dina argument, dra till UM om du vill till likasinnade".

haha
men flashback e töntar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

skulle SD försvinna så vem vet vad för något annat vi skulle få som skamfläck istället.

KD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

haha
men flashback e töntar

Jag har (inte stor men ändå) respekt för FB.

Det kan däremot vara läskigt ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

känns som att folk antingen röstar på dem för att:

Det är typ dom två anledningarna jag försökt komma till... fast på ett "snällare" sätt än att säga att folk inte är så intelligenta[crazy]

Ett praktexempel jag aldrig kommer glömma är den kille i 20-årsåldern som sa att han röstade på SD för att han tycker att det KÄNNS som att SD hjälper ungdomar när det gäller att få jobb

framtidstron lever:

Men anledningen att undvika dem är ju snarare partiets åsikter än att ett par medlemmar hotar någon och beter sig som gorillor.

Ja, det jag påpekade var dock att denna händelse kanske gör att dom undviks av ännu fler

framtidstron lever:

men flashback e töntar

Asså? Jag kunde svära på att FB var till för rasister och idioter... och idiotiska rasister[wink]

mediakatt:

KD.

ahahahahahha[love][love][love]ahahahaha[love][bigsmile]


   
SvaraCitera

Storchen84:

han tycker att det KÄNNS som att SD hjälper ungdomar när det gäller att få jobb

han kunde inte utveckla det där eller...?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

han kunde inte utveckla det där eller...?

Alltså det var hans svar på frågan om varför han röstade på SD. Han svarade nästan ordagrant så. Han hade intervjuats kort efter valet. Har för mig att det var i Aftonbladet, men är inte säker. Kunde inte hålla mig för skratt när jag läste[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LaNieve:

Konstigt att SD kom in i riksdagen, har inte stött på en enda själ som röstade på dom[tard]

[love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du tror att folk normalt vill skylta med att de röstade på sd..?

kanske inte. det är väl tryggare att vara smygrasist


   
SvaraCitera

Stabila gubbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

2. de tycker om den invandringspolitik partiet för

Tycker att det är fel att antyda att SD:s hela politik går ut på invandrarhat. De hatar även kvinnor och bögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tycker att det är fel att antyda att SD:s hela politik går ut på invandrarhat. De hatar även kvinnor och bögar.

ironiskt då att de enda som är så dumma att de går på SD's fördomsfulla propaganda är invandrare, kvinnor och bögar

såg nån undersökning som visade att alla SD'are tillhör någon av dessa grupper, minns dock ej var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LaNieve:

Konstigt att SD kom in i riksdagen, har inte stött på en enda själ som röstade på dom[tard]

Många SD:are går nämligen aldrig ut i solljuset. De sitter instängda framför sina dataskärmar och gnäller om invandrare på Flashback tills att de har förvandlats till Gollum.


   
SvaraCitera