Aviseringar
Rensa alla

Someone to hold


Ämnesstartare

God Damn it. Jag har blivit så jävla tragisk att jag faktiskt bara vill ha en kille och därför är desperat nog att göra väldigt mkt för det. Men vad ska man göra i en liten stad utan liv? Min fråga för att detta ska bli ett forum med diskution är om ni någon gång varit desperata nog att sno första bästa kille trots att det inte är "kärlek" ?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, fast tjej då. Det gick inte - då slutade jag försöka och tjejerna kom till mig istället, men då ville jag inte ha någon flickvän längre... typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går inte har jag märkt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naj det har jag inte, bra skit skare vara [wink]

Du kan ju alltid ragga här på UM [y] Finns nog inget så kärleksfullt forum som detta [love][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är poängen om det är vem som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MM fina svar allihopa. Jag är förvånad att jag fick seriösa svar, annars brukar det bara vara någon random kille med en clown bild som ba: Baaah, du suger.
Eller något.
Men det tragiska som jag nyss kom på är att jag stavade diskussion som diskution!!! Tragiskt![tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoarkroaka:

random kille med en clown bild som ba: Baaah, du suger.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har alla så knäppa bilder här på UM? Och ja jag klagar även fast jag hade en råtta som bild förut.


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

Varför har alla så knäppa bilder här på UM?

Tja, du kan ju börja med att ge din förklaring. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Tja, du kan ju börja med att ge din förklaring. [smile]

Touché

That my stranger, is one of the loggo for NaNoWriMo. Google it


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

That my stranger, is one of the loggo for NaNoWriMo. Google it

Okej.

Min bild föreställer Anthony Kiedis, sångaren i Red Hot Chili Peppers. Varför har jag honom? Tja, han är en inspirationskälla, har levt ett mycket tufft liv men ändå klarat sig mycket bra. Kan rekommendera hans självbiografi, Scar Tissue.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Okej.

Min bild föreställer Anthony Kiedis, sångaren i Red Hot Chili Peppers. Varför har jag honom? Tja, han är en inspirationskälla, har levt ett mycket tufft liv men ändå klarat sig mycket bra. Kan rekommendera hans självbiografi, Scar Tissue.[y]

Okej.

Jo jag kunde gissa mig till det. Jag gillar några av Red Hot Chili Peppers låtarna (snow är nice) men jag hörde att Anthony Kiedis har knarkat


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

men jag hörde att Anthony Kiedis har knarkat

Då har du hört helt rätt, han har haft mycket problem med knark hela sitt liv. Idag är han dock ren (vad jag vet).
Bara en följdfråga: Spelar det nån roll om han har knarkat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Bara en följdfråga: Spelar det nån roll om han har knarkat?

Inte alls egentligen eftersom han är musiker. Men vissa påstår att det påverkar Red.s musik för att de låter likadana i varje låt, typ.


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

Inte alls egentligen eftersom han är musiker. Men vissa påstår att det påverkar Red.s musik för att de låter likadana i varje låt, typ.

Kanske det, fast om det nu är så vet jag inte om knarket är boven i dramat. Överlag har Red Hot Chili Peppers musik förändrats en hel del sen de startade, bara att lyssna på en av de första låtarna och sedan jämföra med t ex Snow.

Känns som att det blev rejält offtopic nu. [blush]


   
SvaraCitera