Aviseringar
Rensa alla

SOMMAR HÄST 2011


Ämnesstartare

Hej[bigsmile]

Jag och en kompis försöker hitta två sommarhästar! [y]
Men vi behöver mycket hjälp o.O
För man har ju stallplats och sånt men sen kommer ju hästen ;O
Vi vet inte vart vi ska hyra, alla skriver där dom har hyrt hästar eller bara där man tycker är bra att hyra hästar 😉 ( sommar häst)
[love] me =)


   
Citera

lezziees:

Vi vet inte vart vi ska hyra, alla skriver där dom har hyrt hästar eller bara där man tycker är bra att hyra hästar 😉 ( sommar häst)

Va?[tard]


   
SvaraCitera

antrax:

Va?

tror hon menar att alla som läser tråden ska skriva vart vi har hyrt hästar eller ställen som är bra att hyra hästar från!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror hon menar att alla som läser tråden ska skriva vart vi har hyrt hästar eller ställen som är bra att hyra hästar från!

Hon formulerade sig... spännande.

OnT:
Vet ej, har bara ridit på ridskola.


   
SvaraCitera

antrax:

Hon formulerade sig... spännande.

eller hur, fattade ingenting först

ont: har aldrig ridit så jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok förlåt men jag skrev fort o.O
hade brottom...

Tack endå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMMAR HÄST 2011


   
SvaraCitera

http://www.google.se/search?q=sommarh%C3%A4st&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.moz...

LIVET ÄR INTE SÅ JÄVLA SVÅRT OM MAN FÖRSÖKER FÖR HELVETE. [mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

http://www.google.se/search?q=sommarh%C3%A4st&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.moz...


Denna tråden står med där, intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du och är det någon vuxen som hjälper er? Lägg ut en seriös annons på tex hastnet.se och se om ni får napp.


   
SvaraCitera

Var i sverige bor du`ungefär? Är ganska ovärt att jag sitter och tipsar om ställen i södra sverige om du bor i umeå


   
SvaraCitera

OCH KOM IHÅG ATT
-ni måste ha minst 2 hästar
-i en hage med ordentliga staket utan skräp och farliga grejer i
-dom ska ha mat och rent vatten
-vad gör ni om dom blir sjuka
-vem står på avtalet
-har ni hästkunniga föräldrar
-vad ska ni ha hästarna till, bara skritta ut i skogen eller träna för instruktör ibland osv?
-hur länge ska ni hyra?
-vad har ni för budget


   
SvaraCitera

Ni bör nog lära er lite mer om hästar kanske. Att hitta hästar är inte så svårt, det svåra är att ta hand om dem. Börja med en häst som ni tar hand om tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja min mamma håller på med hästar, det byggs ett stall precis bredvid oss 🙂 Bor utanför uppsala :] Vi är 12 och 13 år,


   
SvaraCitera