Aviseringar
Rensa alla

sommar i p1 2014


Ämnesstartare

vad har ni för favoriter? vilka sommarprat har ni ogillat mest?


   
Citera

Athena va den enda jag lyssnade på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte kommit längre än till mette rode sundström, men min favorit såhär långt är nog baker karim, tyckte hans program var intressant rakt igenom. 

minst tyckte jag om sanna nielsen. sjukt tråkigt och innehållslöst typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Athena va den enda jag lyssnade på

vad tyckte du?


   
SvaraCitera

simon kyaga 2,5/5
anders bárány 2/5
bea uusma 4/5
bea szenfeld 2/5

dóm jag hört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns också nathalia edenmonts program. det var mycket intressant. äcklades dock något av vissa konstprojekt hon gjort med djur inblandade. 
vill tipsa typ isola att ej lyssna på detta sommarprogram om det inte redan är gjort


   
SvaraCitera

Har ej hört så många än. Men Jasons var bra och för en nörd som mig var Börjes bra. FredrikW:s var fint. Ska lyssna igenom fler sen när jag ska lira tv-spel igen. : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito: för en nörd som mig var Börjes bra.

tyckte också han var bra trots 0 sportintresse!


   
SvaraCitera

Jobbar med radion på så har hört rätt många.. Minns inte så noga, hörde en med nån fotomodell 😀 lika hjärndöd som man föreställt sig.. Gillade nog Dr Albans mest haha, vet inte varför.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tyckte också han var bra trots 0 sportintresse!

Aha! Hörde flera som sa "det var tacklingar dit och bla bla dit"  =)


   
SvaraCitera

Ska tanka ner alla sommarpratarna och lyssna på framåt hösten när höststormarna drar fram och regnet vräker ner. Sommaren är alldeles för kort för att sitta och lyssna på radio. Glatt skålande


   
SvaraCitera

Har bara lyssnat på Jesper Rönndahls program (och tyckte det var underhållande) detta året, var inga andra som intresserade mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker: Sommaren är alldeles för kort för att sitta och lyssna på radio.

vem har sagt att man ska "sitta" och lyssna? brukar ladda ner och lyssna på när jag diskar/handlar/är ute och går etc


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
minns också nathalia edenmonts program. det var mycket intressant. äcklades dock något av vissa konstprojekt hon gjort med djur inblandade. 
vill tipsa typ isola att ej lyssna på detta sommarprogram om det inte redan är gjort

noterat

helt galet att de är tvungna att göra en massa arbete med sajten för att den inte ska krascha pga pewdiepies alla fans som väntas lyssna på hans prat. jag kan ju sammanfatta det ist för dem: "pluggade, spelade dataspel ist för att plugga, började skrika grejer medan jag spelade, lade upp skrikfilmerna på utube och fick betalt och här är jag nu."


   
SvaraCitera

hur går man till väga för att sno pewdiepies pengar? nån som vet?


   
SvaraCitera