Aviseringar
Rensa alla

Sommar = jobbigt


uppenbar:

Småland/Skåne [cry] Så jävla varmt här att jag vill dö.

Ville bo där hos Emil i Lönneberga när jag var liten, var alltid sommar och varmt verkade det som[cute]


   
SvaraCitera

Är du dum? Kall öl, jänkare och grilla! [love]


   
SvaraCitera
Jeay_L

uppenbar:

Det är ju praktiskt taget sommar redan nu. Usch.

De var i princip snöstorm här i morse... Jävla helvetes norrland!


   
SvaraCitera

Grillad mat [cute][cute][cute][cute][cute][cute]


   
SvaraCitera

Är så jävla skönt! Pallar inte vintern som till 90% består av depp för min del. Ljuset och värmen, så jävla sjukt välkommet.

Sen skiter jag vafan andra vill. Håller med om att det är drygt med folk som ska tjata på en bara för man råkar vilja sitta inne... [tard]


   
SvaraCitera

tycker det är bra då slipper man frysa


   
SvaraCitera

nej, gillar iofs inte heller utomhustvånget, men ge mig sommar nuuuuu, har väntat tillräckligt. hatar våren och det luktar lite sommar ute här idag. [love]


   
SvaraCitera

Jag kan tycka att det är jobbigt med så mycket värme men nu längtar jag med tanke på att det varit vinter sen november.


   
SvaraCitera

tycker det ska vara 9 månader högsommar och 2 månader snökaos (skidåkning ftw) sen 1 skit kall månad innan sommaren kommer igen.


   
SvaraCitera

gillar inte sommaren är varmt och skabb:C


   
SvaraCitera

sommar är äckligt pgår inte att gå ut utan att svettas ihjäl och dö av värmeslag och sen är det massa lyckliga jävla människor över allt och är glada [n]


   
SvaraCitera

Jag håller med. Och det är depprimerande med allt starkt ljus, alltid för varmt och svettigt, alla människor, fåglar, ljud, insekter och allt liv. [sad]
Jag önskar att det alltid vore vinter. Gillar när det är skönt, lugnt, mörkt, tyst, kallt, stilla och fint och sånnt. 🙁


   
SvaraCitera

Gillar inte vinter/sommar [n]


   
SvaraCitera

uppenbar:

[sad] Någon som håller med?

för ett år sedan hade jag hållit med dayy ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

för ett år sedan hade jag hållit med dayy ..

Varför inte nu?


   
SvaraCitera