Aviseringar
Rensa alla

sommarkurs


Ämnesstartare

Hej!

Nu är det så att jag har precis blivit antagen för en sommarkurs. Kursen startades egentligen v23. Men jag kom in nu som en sen anmälan. Någon som vet hur jag skall göra för att begära csn studiemedel och lån?


   
Citera

som man brukar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

som man brukar?

jag är helt ny med sånt här. Jag vet inte om jag ska klicka på ansök om studiemedel på csns hemsida eller inte eller om jag ska skicka in en studieförsäkran (jag har inte blivit registrerad i kursen än)


   
SvaraCitera

Anura:

Jag vet inte om jag ska klicka på ansök om studiemedel på csns hemsida eller inte eller om jag ska skicka in en studieförsäkran

aha ja men jag vet inte vilket universitet du ska läsa sommarkurs på för de olika har lite olika system men ring till kursledaren på måndag typ eller ring csn och fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

aha ja men jag vet inte vilket universitet du ska läsa sommarkurs på för de olika har lite olika system men ring till kursledaren på måndag typ eller ring csn och fråga

Tack. Jag läser på stockholms universitet.


   
SvaraCitera

det där med sena anmälningar är lite din grej va?

jag brukar gå in på csn's hemsida med min bankdosa, sen fyllar man smidigt i ett förmulär där för vilken period man ansöker och för hur länge

klappat å klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag brukar gå in på csn's hemsida med min bankdosa, sen fyllar man smidigt i ett förmulär där för vilken period man ansöker och för hur länge

jag har ingen bankdosa. Detta är ju trots allt min första gång då jag söker om bidrag från csn.


   
SvaraCitera

Anura:

jag har ingen bankdosa. Detta är ju trots allt min första gång då jag söker om bidrag från csn.

öööööööh
fick ej min bankdosa för att kunna hålla på med csn, fick den för att kunna fixa med min internetbank, som jag hade långt innan jag ansökte om studiemedel[tard]


   
SvaraCitera