Aviseringar
Rensa alla

Sommarlov...


Ämnesstartare

Yuppie... Sommarlov ännu en gång[zzz]

När man är som jag... Trött tonåring som inte vill hitta på något själv utan låter andra hitta på saker åt honom så är de inte så jäkla sköj med ca 10 veckors ledighet...
Man har ju planera in att man ska träna så mycket som möjligt (tur att man har lite motivation iaf [bigcheers]) och man har ju redan tagit sig ett dopp i det iskalla vattnet som vi har här i vårat avlånga land... Man kan ju städa rummet man har också, men det blir stökigt igen så det är inte någon bråska. [smile]

Nu till mitt ganska uppenbara problem: Va ska man göra för att kunna säga att ens sommarlov inte har varit kolera?
Helst tips på vad man kan göra själv varje dag bara för att kunna säga att man har gjort något under sin lediga tid.


   
Citera

om du gillar att rita/måla kan du sitta ute, gillar du att skriva så gör det ute osv.. försök att göra saker ute! [smile]


   
SvaraCitera

sn34kym3:

Trött tonåring som inte vill hitta på något själv utan låter andra hitta på saker åt honom

Det är där problemet ligger. Du måste vilja hitta på saker själv, då blir andra mer taggade att fråga dig när de ska hitta på saker osv.


   
SvaraCitera

fiska är avlappnade och trevligt om man gillar stillhet osv


   
SvaraCitera

Det finns alltid en lösning på tråkiga sommardagar:
En strand
Ett par polare
En flintastek
Gärna en båt att sova i
Massor med alkohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ju inget att göra själv. om man inte gör samma sak som man brukar göra med sällskap, som då blir väldigt tråkigt.


   
SvaraCitera

Läs en bra bok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

fiska är avlappnade och trevligt om man gillar stillhet osv

Vill göra det, men det som hindrar mig är att jag antingen måste köpa ett spö eller åka upp till våran dumma sommarstuga som har all min fiske utrusting.

pendu:

Det är där problemet ligger. Du måste vilja hitta på saker själv, då blir andra mer taggade att fråga dig när de ska hitta på saker osv.

äny tips sugerblum?

My dreams are her:

Åk på festival.

To effin mainstream [sad]


   
SvaraCitera

sn34kym3:

åka upp till våran dumma sommarstuga som har all min fiske utrusting.

kan väl vara mysigt att spendera sommaren där? [rolleyes]


   
SvaraCitera

sn34kym3:

äny tips sugerblum?

Åka och bada
Grilla
Chilla i solen
Äta glass
Diverse sportaktiviteter utomhus.

Det gamla vanliga. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Det finns alltid en lösning på tråkiga sommardagar:
En strand
Ett par polare
En flintastek
Gärna en båt att sova i
Massor med alkohol

Inte direkt den sociala personen som njuter av sånt... Kanske om alkohol inte finns i bilden, vilket de gör... I båda kompis gängen [cry]

My dreams are her:

Läs en bra bok.

Man vill ju ha skoj... Läsa kan man göra när skolan börjar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

kan väl vara mysigt att spendera sommaren där?

Har sagt att jag inte åker upp dit förens utedasset har rensats och när dom har fixat så att det finns rinnande vatten. Är dessutom 100% säker på att det vilar en förbannelse över stället [shake]


   
SvaraCitera

sn34kym3:

Kanske om alkohol inte finns

Är ju den som gör man blir social [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Äta glass
Diverse sportaktiviteter utomhus.

Det gamla vanliga.

Vill du äta glass med mig medans vi spelar badminton? kan bli[party]


   
SvaraCitera

sn34kym3:

när dom har fixat så att det finns rinnande vatten

I see, håll dig borta därifrån tills vidare då.. dra iväg till ska sommarland!!


   
SvaraCitera