Aviseringar
Rensa alla

Sommarplaner


Ämnesstartare

Vad är dina sommarplaner? [party]

Själv ska jag på Syndikalistiska Ungdomsförbundets sommarläger. Sen ska jag under hela sommaren hålla på och ta körkort, och förhoppningsvis ska jag på nån UM-träff. 🙂

Kommer ha jättemycket pengar i sommar för jag har vunnit en facklig konflikt mot min f.d. arbetsplats och fått ett fett stort skadestånd, så jag kan nog träffa massa UMare och göra annat skoj. Wohoooo! [bigcheers][party]


   
Citera
Ämnesstartare

dricka sprit och slåss med kniv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är köttförbjud där!
fan diskrimerande[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Är det verkligen så att det finns fler vegisar/veganer i suf än det finns vanliga människor??[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

det är köttförbjud där!
fan diskrimerande[sad]

bullen:

Är det verkligen så att det finns fler vegisar/veganer i suf än det finns vanliga människor??[crazy]

Alltså, jag tror mest de menar att inget kött kommer att serveras. Tror inte de kommer hindra folk från att käka kött. Eller det vore skitknäppt. Majoriteten av de som är med i SUF käkar kött liksom. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska
praktisera
jobba
[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första sommaren sen typ... nian jag har semster. Vetefan vad jag ska göra. Lovat Sincan att bjuda honom til lDublin, så det ska jag la nångång. Sen är det bara Metaltown och um-.träffne som är planerat öht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda som jag är hundra på är att jag ska till Peace, har inte köpt biljett för att åka någon annanstans eller så. Mina vänner pratar om att åka på kryssning men vet inte hur seriöst det är.

Känns inte som om någon jag känner vill åka iväg någonstans med mig så kommer sluta med att jag åker iväg själv.[mad] Men lika bra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Tror inte de kommer hindra folk från att käka kött.

mm, får hoppas det. Kommer bli kaoz annars[cool]


   
SvaraCitera

Förutom att sommarjobba tänker jag ha lite nostalgispelsommar och minst spela igenom Chrono Trigger, Chrono Cross och Grandia 1 igen.

Ska börja motionssimma.

Ska introduceras för min partners familj. Nervöst.

Öland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

mm, får hoppas det. Kommer bli kaoz annars[cool]

Tror att 2/3 av federationen skulle bryta ur och bilda en ny. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska åka hem till Västkusten några veckor, minst 2.
Får besök av lifegoeson, ensamvargen och gugge i juli.

Sen så vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Tror att 2/3 av federationen skulle bryta ur och bilda en ny. ;P

Rödingajäveln:

Majoriteten av de som är med i SUF käkar kött liksom.

ställer mig mycket tvesam till att det där stämmer[bigsmile]

Dold text: skulle bli knas om folk inte fick sina cheeseburgare/kebabtallrikar på andra håll om man säger så[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska åka 2 veckor till kreta, kanske 1 vecka till azorerna, ska kolla på copa america, ska sova mycket sen vet jag inte mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

ställer mig mycket tvesam till att det där stämmer[bigsmile]

Stämmer i Skåne och bland de jag känner i SUF i övriga landet iaf. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Alltså, jag tror mest de menar att inget kött kommer att serveras. Tror inte de kommer hindra folk från att käka kött.[crazy]

vill testa den tesen nu, genom att besöka aktuell tillställning och spendera min fritid med aktiehandel och drivande av en sweatshop i indien över telefon.


   
SvaraCitera