Aviseringar
Rensa alla

sommarprat - tips?


Ämnesstartare

Hej!

Ska göra ett sommarprat och sedan visa upp det för klassen men behöver verkligen inspiration. Har inte hänt särskilt mycket intressant i mitt liv så känner inte att det finns något särskilt att berätta om som ändå känns personligt...

Någon som har tips på vad jag kan skriva om?


   
Citera
Kudhos

Hade sommarprat innan studenten och hade ingen aning vad jag skulle snacka om tills typ en vecka innan deadline. Jag tog min kopia av "Pelle Svanslös"  från när jag var typ 7 år och bullshittade igenom det med temat "Glöm inte vart du kommer ifrån". 

Fick mvg


   
SvaraCitera

Sommarprat, asså inspelat som de som görs i p1 på sommaren, eller vadå? Tardig


   
SvaraCitera

Niklas:
Sommarprat, asså inspelat som de som görs i p1 på sommaren, eller vadå? Tardig

Skolor hittar ju på en del roliga uppgifter....


   
SvaraCitera

crazycatwoman: Någon som har tips på vad jag kan skriva om?

Prata om, menar du?


   
SvaraCitera

Prata om fylla på sjön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Sommarprat, asså inspelat som de som görs i p1 på sommaren, eller vadå? Tardig

jaa, precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Prata om, menar du?

ja självklart, prata om ska det stå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Hade sommarprat innan studenten och hade ingen aning vad jag skulle snacka om tills typ en vecka innan deadline. Jag tog min kopia av "Pelle Svanslös"  från när jag var typ 7 år och bullshittade igenom det med temat "Glöm inte vart du kommer ifrån". 

Fick mvg

kan du utveckla lite? vad menar du, handlade pratet om att inte glömma vart man kommer från? Kommer inte ihåg pelle svanslös så mycket haha 🙂


   
SvaraCitera
Kudhos

crazycatwoman:

kan du utveckla lite? vad menar du, handlade pratet om att inte glömma vart man kommer från? Kommer inte ihåg pelle svanslös så mycket haha 🙂

Ja. Jag pratade om att man ska alltid flytta sig framåt i livet men man får inte glömma det som hjälpte dig bli du. Snackade om att det kan vara värt att blicka tillbaka ibland för att se vad ens barndom bestod av och hur det kan ha format dig. Jättelätt att ordbajsa och alla kan relatera


   
SvaraCitera