Aviseringar
Rensa alla

Sommartröttheten


Ämnesstartare

Någon mer än jag som blir inåtvänd på sommarn? inte träffat min vänner sen mitten av maj och så är det varje sommar. Positivt för att jag är håller mig nykter i några månader men känner mig kass som inte svarar i mobilen och känner mig som en robot som bara gör ärenden åt familjen eller sitter vid datorn. Brukar jobba i princip hela sommarn men fick inget jobb i sommar så dä ä hårt


   
Citera

Är exakt likadan, fast under vintern [no-no]. När solen börjar titta fram, vaknar jag igen [bigsmile]. Var vaken en sväng under jul och nyår, sen sov jag igen.

Men att du blir så under sommarn låter knas [surprised] de e då man lever dygnet runt och tar igen vintertimmarna [cute]


   
SvaraCitera

jag, hatar värmen, ljuset, fåglarna som lever om, och att man inte får ha sin gosiga täckjacka. har sovit större delen av tiden i 2 veckor nu, lika bra att sova sig igenom skiten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Men att du blir så under sommarn låter knas de e då man lever dygnet runt och tar igen vintertimmarna

mja men ändå bättre för sommarn är ju kortare [wink]

Fannex:

jag, hatar värmen, ljuset, fåglarna som lever om, och att man inte får ha sin gosiga täckjacka. har sovit större delen av tiden i 2 veckor nu, lika bra att sova sig igenom skiten

haha du har ett mer uppenbart problem med sommarn! men jag gillar alla dom grejerna [chocked]


   
SvaraCitera

Diederik:

mja men ändå bättre för sommarn är ju kortare [wink]

nej inte nödvändigtvis [bigsmile] typ april-september ... sen ere vinter typ oktober-mars [wink]. Fast i år var sommarn jävligt sen iofs. Är.

Fannex:

jag, hatar värmen, ljuset, fåglarna

Jo, jag får typ värmeslag på dagarna. Men nätterna är mys. Och ljuset dödar mig. Men nätterna är mys. Och fåglarna bajsar .. och håller än vaken dom timmarna man behöver sova, men endå [bigsmile] älskar sommaren!


   
SvaraCitera