Aviseringar
Rensa alla

Soneby Citysport


Ämnesstartare

Alla har olika sätt att få en adrenalin-kick... Detta är nog ett av dom mer ovanliga sätten...

Och klassikern, den allra första - om jag inte missminner mig:

Kolla på några stycken, berätta sen vilken som är just DIN favorit[bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Samma som du 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jag älskar honom, alla är mina favoriter!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Haha jag älskar honom, alla är mina favoriter!!

[surprised]Trodde ingen här på UM hade ens lite liknande humor som mig[y]

En jobbig djävul då? Han kan vara rolig, fast samtidigt känns han lite överdriven lite ofta, Soneby är bättre[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stageat.


   
SvaraCitera

Hahahahaha, den första [love] åh, har sett den förut.
Den andra var också rolig, men fan vad elakt att skrämmas sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

En jobbig djävul då? Han kan vara rolig, fast samtidigt känns han lite överdriven lite ofta, Soneby är bättre

Ja, en jobbig djävul är bara jobbig, inte så rolig. Men ibland kan han få till det.

Soneby är bäst tycker jag!! Haha älskar avsnittet där han kastar cheeseburgare på folk[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppa pålle

dock säger nörden i mig, reta 42 män med automatvapen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

stageat

Faktiskt också tänkt tanken, men jag vågar varken hålla med eller säga emot. För att är det stageat så är det så jävla bra gjort... Jag menar... reaktionerna... Det känns bara så... ostageat, men samtidigt så... med tanke på att dom lyckats få det så bra på bild...

Nej jag vet inte, och jag vet inte om jag vill veta eller ej - därför har jag inte forskat i om det är stageat eller ej...

OF 5:

reta 42 män med automatvapen

Har inte sett den än, men känner att jag måste se nu när du nämnt den[bigsmile]

ladysmurf:

Ja, en jobbig djävul är bara jobbig, inte så rolig

Han heter ju en jobbig djävul[crazy]Fast nä, jag tyckte att det allra första han gjorde (det med bajset) var lite väl mkt, nu går det dock på tv o jag kunde inte låta bli att skratta åt stackarn som stod i duschen i badhuset och fick is kastat på sig[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

jag tyckte att det allra första han gjorde (det med bajset) var lite väl mkt, nu går det dock på tv o jag kunde inte låta bli att skratta åt stackarn som stod i duschen i badhuset och fick is kastat på sig

Kommer faktiskt inte ihåg detta, det enda jag kommer ihåg som han har gjort är det med taxibilarna, när han öppnar dörrarna typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar Nour mer. Men Martin är kul ibland + ser bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är kung! [cool]

Någon som vet om det blir någon mer säsong av ballar av stål? Den andra säsongen sög ju dock.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahahaha 1:38-1:50 jag höll på o dö

Med singelmammorna påminner han väldigt mycket om hur en arbetskamrat låter ibland när han får sina ryck


   
SvaraCitera