Aviseringar
Rensa alla

Sonecha/max/rävmax - vart?


Ämnesstartare

Hej! Jag och Violine samtalade om gamla användare och kom fram till att vi inte hade någon aning om vart vår gamla max har tagit vägen. Eftersom jag inte har varit här omkring på länge så har jag heller ingen koll på vilka som är kvar här heller. Vi gjorde en efterlysning på facebook bland gamla användare och ingen av dem visste heller. Vi kom fram till att vi faktiskt inte har sett/hört av honom på två år. Vi blev därför väldigt oroliga. Sträcker nu ut en hand här och undrar om någon av er har sett- eller pratar med honom den senaste tiden?

Tack på förhand alla små ungdomar. 


Han va på träff i somras


Skriver han inte här ibland? Har för mig det. Vet att det är någon som ibland lägger ut rävbilder iaf.


Ämnesstartare

kakakaka: träff

då finns han kvar här då? med vilken användare?


BLODÅDRA:

då finns han kvar här då? med vilken användare?

"Inget namn"
Vsg


hej hej!


Ämnesstartare

Exodus: hej

tjenare


Ämnesstartare

kakakaka: "Inget namn"

http://ungdomar.se/profile/inget-namn

??


Kul att du är kvar trodde du hade avreggat för längesen.




Tänkte skriva att han finns på facebook men det gjorde han tydligen inte längre, var visst förra sommaren jag pratade med honom senast


Aha oj förlåt 🙁


kanske e samma Rodnar


kakakaka:
Aha oj förlåt 🙁

tack

d va allt jag ville