Aviseringar
Rensa alla

sorgligaste låtarna ni vet?


jag är ett geni


amsi:
http://m.youtube.com/watch?v=IbAnRaoWE_0

hmmnähhhhhehhh

amsi:
den var väl bra, men inget speciellt eller annorlunda

ok

amsi:
jag är ett geni

Glad


skön att lyssna på. ska lyssna igen.


Nu existerar ju ingen skriftlig lyrik, men tycker den är sorglig som fan och lyssna på.


Inte stolt för att jag skriver det här men Min far med Magnus Uggla


Kent - Utan dina andetag. Jävla Jocke Ledsen


De tar nog priset