Aviseringar
Rensa alla

sorliga filmer


Ämnesstartare

Har ni några tips på sorliga filmer.
har sett ,allt för min syster (äger)
gärna något med cancer... 


   
Citera
Ämnesetiketter

7 Pounds, har dock inget med cancer att göra..
50/50, har med cancer att göra men är någon sorts sorglig komedi
The fault in our stars ska vara fin och sorglig men den är ny och den har jag därför inte hunnit se
One day, fin film!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

PS. I love you.
Jag saknar dig (ingen cancer dock, men död)
Hachiko (Ingen cancer dock, men död)

Btw, Allt för min syster-filmen har ju inte alls samma mind-fuckande dimension/upplösning/slut som boken, blev så sjukt besviken när jag såg den! Ledsen


   
SvaraCitera

Schindlers list (ej ngt om cancer iof men den fick mig att böla). Och alla filmer där djur far illa. 


   
SvaraCitera

the fountain handlar om en man som måste bege sig till livets träd för att hans fru är döende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
7 Pounds, har dock inget med cancer att göra..
50/50, har med cancer att göra men är någon sorts sorglig komedi
The fault in our stars ska vara fin och sorglig men den är ny och den har jag därför inte hunnit se
One day, fin film!

ska börja se one day!!
Tack!!


   
SvaraCitera

"what?" - amerikansk film som handlar om en grupp människor på en bar som försöker föra viktiga konversationer men ljudnivån är ständigt för hög, tror inte att någon har cancer dock. 


   
SvaraCitera
Yaren

Sorliga filmer? Vadå "sorliga filmer". Trams


   
SvaraCitera

vi hade ialafall tur med vädret 2


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen: The fault in our stars ska vara fin och sorglig men den är ny och den har jag därför inte hunnit se

Jag har sett den på bio, den är riktigt sorglig. Fast är man lika känslig som mig så ska man inte se den så jag satt och hyperventilerade i en halvtimme efteråt 


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:
vi hade ialafall tur med vädret 2


   
SvaraCitera

The fault in our stars är mycket bra. Bölade två timmar i sträck. Mycket cancer. 


   
SvaraCitera

triangle
the road

återkommer med fler när min feber gått över och jag kan tänka ordentligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
The fault in our stars är mycket bra. Bölade två timmar i sträck. Mycket cancer. 

player one:
triangle
the road

återkommer med fler när min feber gått över och jag kan tänka ordentligt.

Tack och Tack;D


   
SvaraCitera

lisa20088:

Jag har sett den på bio, den är riktigt sorglig. Fast är man lika känslig som mig så ska man inte se den så jag satt och hyperventilerade i en halvtimme efteråt 

Ska se den, men inte på bio. Gråter till allt.....Rodnar

FruLiten:
The fault in our stars är mycket bra. Bölade två timmar i sträck. Mycket cancer. 

Åh, måste se


   
SvaraCitera