Aviseringar
Rensa alla

Sorry for calling this late....


Ämnesstartare

but it suddenly hit me that I miss you so much and you’re too far away from me. I never told you how much I love you and everybody need a brother like you.

so goodnight dear brother, goodnight sweet brother and thank you brother for helping me out, goodnight.

agerar denna vecka hemmafru åt storebror min, han jobbar, kommer hit och äter min mat och somnar bredvid mig i soffan. tillbaka får jag "fan va gott det här var" och någon som skyddar mig från nattliga psykon.

nu ligger han skavfötters med mig och sover medan jag spelar lugn musik för honom. han har sagt att han gillar det[blush]

mamma brukar säga att det är bra att vi syskon har varandra för sen kommer vi inte ha henne, hahah sjukt deprimerande tanke ju men sant iofs. syskon är bra, iaf mina.


   
Citera
Ämnesstartare

Önskar också att jag hade någon som ville ge mig paj, spela fin musik och somna bredvid mig [sad] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Önskar också att jag hade någon som ville ge mig paj, spela fin musik och somna bredvid mig [sad] [love]

det haru väl [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

det haru väl [tard]

Nej, har bara bröder [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig haft den relationer med någon i min familj. Känns obehagligt men en jävla kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Jag har aldrig haft den relationer med någon i min familj. Känns obehagligt men en jävla kram.

[sad] tråkigt. men vänner är bra om man hittar rätt, de kan vara precis som en familj.

McLuver:

Nej, har bara bröder [n]

aha, pratar vi family så. trist azzå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

[sad] tråkigt. men vänner är bra om man hittar rätt, de kan vara precis som en familj.

Inte med vänner heller, den enda som inte känns konstig att krama är väl men pojkvän typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ej kunna sova i samma säng som någon av mina syskon (inte föräldrar heller för den delen). Skulle bara kunna sova i samma rum som två av dem. De minsta. Ne, har ej sådan nära relation, det är obehagligt. Konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

aha, pratar vi family så. trist azzå.

Har aldrig fått det erbjudandet från någon i och för sig, men finns säkert någon som vill. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också ha paj och sovpartner. Åtminstone just nu.

Har inte heller sådana relationer med familjemedlemmar för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Inte med vänner heller, den enda som inte känns konstig att krama är väl men pojkvän typ.

okej, bra att du har honom iaf.

McLuver:

Har aldrig fått det erbjudandet från någon i och för sig, men finns säkert någon som vill. [y]

finns pajdeg i frysen kan göra 1 till

Supply and Demand:

Vill också ha paj och sovpartner. Åtminstone just nu.

kom hit du kan få båda delarna [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

finns pajdeg i frysen kan göra 1 till

Vi kan göra en tillsammans sen, aldrig bakat en paj men alltid velat sen jag såg snövit. Har för mig att hon bakar paj där i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

okej, bra att du har honom iaf.

Jo, det är det väl. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

kom hit du kan få båda delarna [cute]

Lite långt va [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Vi kan göra en tillsammans sen, aldrig bakat en paj men alltid velat sen jag såg snövit. Har för mig att hon bakar paj där i alla fall.

mm men disneypajerna är ju bara störda.

JejeX:

Jo, det är det väl. [smile]

lite off topic fråga men vill du ha barn i framtiden?


   
SvaraCitera