Aviseringar
Rensa alla

SOV INTE!


Ämnesstartare

Japp, det får man. Och man får tio minuter paus mellan varje film så man kissa åduvetsånt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Funderade på att göra typ en sådan "så här bor jag"-video till ett annat forum. Men det är typ.. Kaos här hemma så det får vänta. [sad] Har så tråkigt.

Bilder! Gör inget om det är kaos. Har papperspåsar på golvet, som nu iof endast är en papperspåse. Den prasslar väldigt trevligt tycker Stella. Enkla nöjen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ska alla djuren få mat och vatten, sedan ska jag nana. Det betyder att jag är i säng om typ.. 1h. Heh. [blush] Egentligen vill jag städa ur alla tomma gamla burar som står över hela vardagsrumsgolvet men tror ej grannarna uppskattar mitt nattliga städande, speciellt efter som att jag skrubbar alla burar över badkaret. Kan förvisso tömma dem på strö och ställa dem i något hörn.

Ska tillaga lite välling åt bebismössen också, tror jag, om jag har någon fet mjölk eller grädde hemma och om Kay har diskat färskmatsmatskålarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Bilder! Gör inget om det är kaos. Har papperspåsar på golvet, som nu iof endast är en papperspåse. Den prasslar väldigt trevligt tycker Stella. Enkla nöjen.

Har typ... 30 burar i mitt vardagsrum för jag bytte ju burar åt mössen nyligen, så de gamla tomma är ej i källaren ännu. Mina gigantiska hamsterburar står mitt i rummet också. [blush] Men ja, kan ta bilder imorgon. Det är dock ganska... Tomt, trist, tråkigt för jag lägger 99,99% av mina pengar på djuren, vilket syns... Speciellt om man öppnar min garderob som jag har djurtillbehör i, alltså, det är nästan pinsamt. [sad] Kan inte ens stänga den och jag kan inte slänga något heller för "det kan vara bra att ha!"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

a djuren få mat och vatten, sedan ska jag nana. Det betyder att jag är i säng om typ.. 1h. Heh. [blush] Egentligen vill jag städa ur alla tomma gamla burar som står över hela vardagsrumsgolvet men tror ej grannarna uppskattar mitt nattliga städande, speciellt efter som att jag skrubbar al

När behöver du gå upp?

Geigerzähler:

Ska tillaga lite välling åt bebismössen också, tror jag, om jag har

Möss är inte laktosintoleranta likt hundar och katter? Visste ej. Räcker inte deras mammas mjölk till?

*sänder er alla en mental bild av interiören jag ser*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näfy nu kryper jag ner i sängen bredvid Henry och sover. HÖRZ! Hoppas ni sover gott när ni väl ska sova.


   
SvaraCitera

Okejdå.


   
SvaraCitera

Typiskt :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

När behöver du gå upp?

Är ju sjuk så har ej tänkt gå till skolan imorgon.

isola:

Möss är inte laktosintoleranta likt hundar och katter? Visste ej. Räcker inte deras mammas mjölk till?

Nä, de kan äta små mängder laktos utan problem. De är typ 7v gamla så hanarna har lämnat mamman (de blir könsmogna vid 4-5v) och nu får alla välling för att bli stora och starka. Även mina vuxna möss får välling då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nä, de kan äta små mängder laktos utan problem. De är typ 7v gamla så hanarna har lämnat mamman (de blir könsmogna vid 4-5v) och nu får alla välling för att bli stora och starka. Även mina vuxna möss får välling då och då.

Men honorna stannar kvar hos mamman?

Miceparade:

Typiskt :c

Höll du dig vaken? Braaaaa

God morgon!! Glad lucia på er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte bra att vara vaken hela natten. Störd sömn är jätteohälsosamt. [sad]


   
SvaraCitera

sov från 22 till 09 häromnatten
helt underbart [love]
gillar att sova. brukar vara en sån som somnar ifrån en konversation osvosv heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kunde inte sova inatt
brukar somna till desperate men tror jag såg fyra avsnitt i streck innan jag kunde sova
fett jobbigt assså

isola:

Glad lucia

tack, ellr nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men honorna stannar kvar hos mamman?

De måste ju inte, men dessa fick göra det.


   
SvaraCitera