Aviseringar
Rensa alla

Sova med mössa på?


Pumpkinface:

och iallafall över mellankroppen för jag blir så grymt paranoid att nån fluga ska flyga upp i röven eller så [blush]

[shake]


   
SvaraCitera

KSENIA:

men en boll måste jag vara, annars kan jag inte sova!

Vig du måste vara!


   
SvaraCitera
KSENIA

isola:

Vig du måste vara!

ja, knäar min pojkvän i huvudet ibland nör vi sover [sad]


   
SvaraCitera

KSENIA:

ja, knäar min pojkvän i huvudet ibland nör vi sover [sad]

Låter farligt!


   
SvaraCitera
KSENIA

isola:

Låter farligt!

tur att jag inte har så starka muskler då 😀


   
SvaraCitera

KSENIA:

tur att jag inte har så starka muskler då 😀

haha ja


   
SvaraCitera

Har sovit med mössa, men då har det varit väldigt kallt, tänker mig att det skulle bli väldigt svettigt annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

aja :S ajg brukr sova om en boll
det innebär att jag ej frysrer om fötterna, dock förstårnjag ditt andningsproblem. hatar att inte kunna andas normalt :@@@@@

Ja det är sämst [sad]

Nonchalant:

Vem har INTE täcke på sig när man sover?

Kanske blir lite overkill på sommarn liksom [rolleyes] Vår lägenhet blir iaf svinvarm på sommarn[rolleyes]

Plyvert:

Har sovit med mössa, men då har det varit väldigt kallt, tänker mig att det skulle bli väldigt svettigt annars.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

[bigcheers]

Jag har en sådan där grej man har för ögonen som det står Do not disturb på, tänker att det måste vara bättre


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Kanske blir lite overkill på sommarn liksom [rolleyes] Vår lägenhet blir iaf svinvarm på sommarn[rolleyes]

Jo, men nu är det ju höst, så ser inte hur det är relevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Jag har en sådan där grej man har för ögonen som det står Do not disturb på, tänker att det måste vara bättre

Kanske skulle önska mig en sådan i julklapp [cute]

Nonchalant:

Jo, men nu är det ju höst, så ser inte hur det är relevant.

Om du läste längre upp så skrev jag att jag använder mössa för att blockera ut ljus - vilket är mest relevant på sommarhalvåret ju[confused]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Kanske skulle önska mig en sådan i julklapp [cute]

Du kan få min [smile]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Om du läste längre upp så skrev jag att jag använder mössa för att blockera ut ljus - vilket är mest relevant på sommarhalvåret ju[confused]

Jaha, så du sover bara med mössa på sommaren? Men det borde ju bli ännu varmare än att sova med täcke? Annars kan du väl sova i trosor om du nu är rädd att det ska flyga upp en fluga i röven på sig om du sover naken. Eller sova med påslakanet utan täcke i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Jaha, så du sover bara med mössa på sommaren? Men det borde ju bli ännu varmare än att sova med täcke? Annars kan du väl sova i trosor om du nu är rädd att det ska flyga upp en fluga i röven på sig om du sover naken. Eller sova med påslakanet utan täcke i.

Men vad du drygar[tired]
Nån snubbe sa att det var skönt att sova naken och jag höll med om att det kunde vara det ibland[rolleyes] Orka göra så big deal av det[zzz]


   
SvaraCitera

Sover alltid med mössa på mig på festival. Men hemma verkar tardigt.


   
SvaraCitera