Aviseringar
Rensa alla

Sova över hos kill"kompis"


Tant Grön:

Sluta uppmana det stackars flickebarnet att visa sig naken för någon av det motsatta könet som hon med största sannolikhet inte är gift med.

Är det inte när man gift sig man slutar visa sig naken för varandra? Har man gift sig är det väl game over och nästa delmål är döden? Jag kan ha fel dock, sover aldrig i pyjamas.


   
SvaraCitera

Alice1218:

Nu är det såhär att jag och min tjejkompis ska campa med två stycken killar ett par dagar eller så. Jag och ena killen har varit kompisar i typ 5 år minst, och jag vet inte om jag har känslor för honom eller inte... Vill inte riktigt förstöra vår relation, men skulle bli överlycklig om han gilla mig också. Men hursomhelst, så vad ska jag göra? Vill ju vara attraktiv och sånt men ändå vänskaplig. Vilken pyjamas ska jag ha etc. Snälla hjääälp

Din finaste så klart!

Det går nog bra ska du se. Dem flesta killar är lättflörtade [wink]. Så ung som du är har du inget att förlora på.[smile]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Är det inte när man gift sig man slutar visa sig naken för varandra? Har man gift sig är det väl game over och nästa delmål är döden? Jag kan ha fel dock, sover aldrig i pyjamas.

Den enda som får se mig naken är min man, men inte ens han fick se innan vi gifte oss.


   
SvaraCitera