Aviseringar
Rensa alla

Sovdags


Ämnesstartare

isola:

Ett mellanting (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

iPad): ja. dubbelsängar fungerar förstås också. jag vill kunna ligga och vrida på mig utan att riskera att väcka den andra hela tiden. fastnar ofta i obekväma ställningar annars.

Det finns ju sådana magiska madrasser som gör så att partnern inte vaknar när man rör på sig. Assmart. Undrar när det ska uppfinnas någonting liknande för snarkande och morgonandedräkt.


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Utan kroppskontakt (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Jag är alltid skitvarm, så om jag skulle ligga och kramas med täcke på skulle jag drunkna i svett innan jag ens hunnit somna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Utan kroppskontakt (kille) (Du röstade på detta alternativ)

pga

Åtta:

Jag är alltid skitvarm, så om jag skulle ligga och kramas med täcke på skulle jag drunkna i svett innan jag ens hunnit somna.

Men innan sovdags så är kroppskontakt trevligt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag är alltid skitvarm, så om jag skulle ligga och kramas med täcke på skulle jag drunkna i svett innan jag ens hunnit somna.

Minns att jag sett bild på ert sovrum i någon av Mimsans trådar och lade märket till en jätteliten säng och endast ett täcke. Såg sött ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sover hellre utan kroppskontakt än med nära nära kroppskontakt. Ogillar dock att sova ensam nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tätt intill (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har aldrig sovit med någon/resultat (Du röstade på detta alternativ)

[blush]Men tror jag skulle störa mig ganska mycket på snarkningar o.s.v.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror nära. Eller mellanting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ett mellanting (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Får lätt panik och finner det omöjligt att sova om jag ligger bredvid någon som ska kramas hela natten, men kroppskontakt lite då och då i halvvaket tillstånd är för det mesta trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ett mellanting (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Om jag sover ensam så ligger jag på mage med armarna under kudden, så det är rätt svårt att hålla någon närmare kontakt med någon utan att rucka på min egen komfort. Men visst, vill hon ligga och hålla om mig så är det välkommet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tätt intill (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Fingerprints:

Somna kramandes, sova ifrån varandra ett tag och sedan vakna lite på morgonkvisten och somna om i varandras armar igen..

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Minns att jag sett bild på ert sovrum i någon av Mimsans trådar och lade märket till en jätteliten säng och endast ett täcke.

120cm, och det är klart att vi bara har ett täcke. Vi är ju inte pensionärer riktigt ännu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har aldrig sovit med någon (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

isola:

Tätt intill (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Fy, den här tråden triggar begär jag inte har lust att ha. [blush]

Jag har inga problem med att sova med massiv kroppskontakt hela tiden. Tilltalas av det väldigt mycket, till och med. Har aldrig fått sömnproblem av det, heller, sover väldigt bra så.


   
SvaraCitera