Aviseringar
Rensa alla

sover 10-12 timmar hela tiden


Ämnesstartare

tjena, jag sover nästan alltid mellan 10-12 timmar... tror ni man kan få någon sjukdom om man sover för mycket? Sover ju typ bort halva mitt liv...


   
Citera
Ämnesetiketter

tror nästan jag läst att man löpeer större risk att drabbas av fetma, men är ej säker, och sådant kan man ju lätt motverka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just fan jag har ett hakkors på handen tack för den påminnelsen avatar ska tvättta mig nyu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjo

jag brukade också göra det typ alltid. men nu har jag börjat med 8-9 timmar och det känns bättre man blir mer pigg och vaknar in i vakningen bättre jag tycker du ska prova det. lite jobbigt i början men skönt sen när man vant sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror nästan jag läst att man löpeer större risk att drabbas av fetma, men är ej säker, och sådant kan man ju lätt motverka...

fetma har jag inga problem med. äter relativt sunt osv.

ennie:

men nu har jag börjat med 8-9 timmar och det känns bättre man blir mer pigg och vaknar in i vakningen bättre jag tycker du ska prova det. lite jobbigt i början men skönt sen när man vant sig.

mm, ska också börja med det... när jag sover som längst så känner jag mig helt efterbliven precis när jag går upp, men om jag däremot sover typ 8-9 timmar så känner jag mig bra... ändå sover jag så länge som möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

mm, ska också börja med det... när jag sover som längst så känner jag mig helt efterbliven precis när jag går upp, men om jag däremot sover typ 8-9 timmar så känner jag mig bra... ändå sover jag så länge som möjligt

ja... extra skönt att inte sova så länge nu när det är vår typ ljust o så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sov 3 langa lite sömn


   
SvaraCitera

Är tvärtom, sover för lite istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det du som snor timmar av mig sj sover jag 6-7 timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du ger mig ca 4 timmar så sover vi lika mkt båda två och det är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade också så förut.. Tror att de har o göra med depression.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Tror att de har o göra med depression.

Jag är inte direkt deprimerad just nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Jag är inte direkt deprimerad just nu...

Thats what you think 😉 ..hehe nej driver.
Men försök att vakna tidigt, och håll dig vaken hela dagen.. Ställ om ditt dygnsrytm. TVINGA dig att gå upp. Stå emot frestelsen att sova vidare.

Hovnarren:

när jag sover som längst så känner jag mig helt efterbliven precis när jag går upp, men om jag däremot sover typ 8-9 timmar så känner jag mig bra... ändå sover jag så länge som möjligt

Så vare för mig med. ^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

TVINGA dig att gå upp.

Jag försöker, men det brukar alltid misslyckas. Ställer jag klockan så snoozar (ringer var tionde minut då) jag i typ en timme till. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va nice


   
SvaraCitera