Aviseringar
Rensa alla

Spana på bröst, ok? (fråga till tjejer)


Ämnesstartare

Hejsan, det är en tre-fyra stycken tjejer i min klass som har ganska små(jämfört med kvinnors) bröst men runda och fina.

Iaf, vi hade idag bild och då satt jag framför en av de tjejer som är riktigt snygg och då hon hade en tunika som var trevligt urringad.

Jag klarade inte av att låta bli att titta ner i den. När jag skulle hämta en linjal upptäckte jag att hon var ganska långt framåtlutat så då kunde jag se hennes BH och överdelen av hennes bröst. Gissa om jag blev kåt :P, men för att inte bli upptäckt fick jag gå och sätta mig igen.

Vad tycker ni tjejer om en kille smygtittar på dina bröst?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

XD ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriösa svar tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bröst är ju inte ens snygga[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är asnice 🙂 om dom e snygga o vill knulla sen d.v.s.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

bröst är ju inte ens snygga

aj då... dags att börja grubbla över sexuella identiteten kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kåtisen:

Gissa om jag blev kåt 😛

😛


   
SvaraCitera

detta var sött. Kan bara dra paralleller till min egen tonårstid då märkte jag att alla killar såg på min väninnas bröst i smyg. Men jag var ändå 1000 gånger finare, klädde mig heller inte i urringade röda halterneck linnen utan med klass och stil. verkligen söt var jag när jag var 14 år.

Tilda1988:

tycker det är asnice 🙂 om dom e snygga o vill knulla sen d.v.s.

Ja ibland kan det pirra i magen när en snygg kille ser på en [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Ja ibland kan det pirra i magen när en snygg kille ser på en

pirrar mer i fittan för mig


   
SvaraCitera

Tilda1988:

pirrar mer i fittan för mig

om det ska hända en helt vanlig dag måste jag nog känna kemin gnistra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer som klär sig så skriker väl "titta på mig", så det är nog ok.


   
SvaraCitera

saturn:

Tjejer som klär sig så skriker väl "titta på mig", så det är nog ok.

Så alla kvinnor eller tjejer som har ett urringat linne ibland skriker "titta på mig"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

bröst är ju inte ens snygga

men du är ju gay[love][love] [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Så alla kvinnor eller tjejer som har ett urringat linne ibland skriker "titta på mig"?

F14 som har så djup urringning att hon visar BHn, i skolan, gillar nog uppmärksamheten åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar ej, jag har aldrig urringning heller iochförsig


   
SvaraCitera

Kom ihåg en gång i högstadiet när det var en assnygg tjej runt 20 som jobbade i vår lokala butik nära skolan.
Kom ihåg en gång när hon skulle ge mig pengar och lutade sig fram så såg jag rätt ner. Hon hade en alldeles för stor BH dessutom så hennes nipples syntes ju med.

Det jobbiga var att jag kunde inte få bort ögonen och det var så fruktansvärt jobbigt.
Rena kampen för min hjärna att förflytta ögonen innan hon skulle märka och säkert ställa till en scen.


   
SvaraCitera