Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 13 Jul 2009, 19:02 StoraHimlen:Vilket av de liknar mest svenska språket????StoraHimlen:tyskaDock är jag språk/musikmänniska, men tyska är ju nära släkt med svenskan. Har man lite logik är det inte ett svårt språk
Scarlett oHara Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 13 Jul 2009, 20:51 Har bara läst franska, tyckte det var rätt så enkelt faktiskt.
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 13 Jul 2009, 20:58 StoraHimlen:tyskaDEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 19 Aug 2009, 19:04 Spanska är lättast. Jag går det, men..Geigerzähler:Jag vill gå ryska.
puckoboll Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Aug 2009, 17:14 alla tror att spanska är så jävla enkelt, det är det inte. franska är också svårt, låter inte alls som det stavas och tvärtom. i tyska får du många ord gratis eftersom vi har många låneord från tyskan
ahaDRUGS Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 25 Aug 2009, 22:33 har nyss börjat med spanska efter 4 år med franskan, känns konstigt